Απαράδεκτη και άσκοπη η κατάργηση της διδασκαλίας της Πληροφορικής στο "Νέο" λύκειο.
Αλλο η Πληροφορική ως δεξιότητα, που παράγει χρήστες κι άλλο η Πληροφορική ως επιστήμη που παράγει νεες εφαρμογές και ανθρώπους που μπορούν να λειτουργήσουν οργανωμένα και μεθοδικά και να αντιμετωπίσουν ένα πρόβλημα σε οποιοδήποτε τομέα της ανθρώπινης γνώσης.
Μόνο στην Ελλάδα πρέπει να φωνάζεις για τα αυτονόητα.
Κι επειδή διαβάζουμε οτι το υπουργείο είναι ευχαριστημένο με τη συμμετοχή στη δημόσια διαβούλευση, ελπίζουμε να λάβει υπόψην του τα σχόλια και να μην τα χρησιμοποιήσει μόνο ώς άλλοθι για να κάνει τελικά ότι θέλει.
Απαράδεκτη και άσκοπη η κατάργηση της διδασκαλίας της Πληροφορικής στο "Νέο" λύκειο. Αλλο η Πληροφορική ως δεξιότητα, που παράγει χρήστες κι άλλο η Πληροφορική ως επιστήμη που παράγει νεες εφαρμογές και ανθρώπους που μπορούν να λειτουργήσουν οργανωμένα και μεθοδικά και να αντιμετωπίσουν ένα πρόβλημα σε οποιοδήποτε τομέα της ανθρώπινης γνώσης. Μόνο στην Ελλάδα πρέπει να φωνάζεις για τα αυτονόητα. Κι επειδή διαβάζουμε οτι το υπουργείο είναι ευχαριστημένο με τη συμμετοχή στη δημόσια διαβούλευση, ελπίζουμε να λάβει υπόψην του τα σχόλια και να μην τα χρησιμοποιήσει μόνο ώς άλλοθι για να κάνει τελικά ότι θέλει.