Λαμβάνοντας υπόψη το ότι τα παιδιά πρέπει να είναι ελεύθερα σε αρκετές επιλογές στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (που στο σχέδιο κάθε άλλο παρά είναι) αλλά και το ότι τα μαθήματα αυτά διδάσκονται στην Γ λυκείου και τους συσχετισμούς των αντικειμένων, καταθέτω κάποιες σκέψεις για τα μαθήματα και τις ομάδες σχολών:
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ:
Τα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού 1 :
α) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία,
β) Ιστορία
γ) Λατινικά ή Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής
δ) Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών ή Αρχές Φυσικών Επιστημών
Τα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού 2 :
α) Φυσική
β) Μαθηματικά
γ) Χημεία
δ) Επιστήμη Υπολογιστών ή Βιολογία
Τα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού 3:
α) Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής
β) Οικονομία & Διοίκηση
γ) Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών
δ) Πληροφοριακά Συστήματα
ΕΞΕΤΑΣΗ:
1.
Α. Ανθρωπιστικές Σπουδές
I. Νεοελληνική Γλώσσα
II. Αρχαία
III. Ιστορία
IV. Λατινικά
Β. Πολιτικές Επιστήμες, Νομικές
I. Νεοελληνική Γλώσσα
II. Αρχαία
IΙI. Ιστορία
IV. Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών
Γ. Παιδαγωγικών Τμημάτων
I. Νεοελληνική Γλώσσα
II. Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής
III. Ιστορία
IV. Αρχές Φυσικών Επιστημών
2.
Δ. Θετικές Επιστήμες
I. Νεοελληνική Γλώσσα
II. Μαθηματικά
III. Φυσική
IV. Χημεία
Ε. Τεχνολογικές Επιστήμες
I. Νεοελληνική Γλώσσα
II. Μαθηματικά
III. Φυσική
IV. Επιστήμη Υπολογιστών
ΣΤ. Επιστήμες Υγείας
I. Νεοελληνική Γλώσσα
II. Φυσική
III. Βιολογία
IV. Χημεία
3.
Ζ. Επιστήμες Οικονομίας, Διοίκησης
I. Νεοελληνική Γλώσσα
II. Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής
III. Οικονομία & Διοίκηση
IV. Πληροφοριακά Συστήματα
Η. Αστυνομικές ή Στρατιωτικές Σχολές
I. Νεοελληνική Γλώσσα
II. Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής
III. Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών
IV. Πληροφοριακά Συστήματα
Το σχέδιο όπως είναι σήμερα (πέρα από την αυταπόδεικτη αναγκαιότητα ύπαρξης μαθήματος Πληροφορικής) θα πρέπει να αλλάξει σε λίγους μήνες όταν οι μαθητές αντιληφθούν το παράδοξο!!
«Η εξέλιξη της ανθρωπότητας δε βασίζεται παρά στα ευήκοα ώτα»
Με εκτίμηση,
Παναγιώτης Τσιωτάκης
Καθηγητής Πληροφορικής
Λαμβάνοντας υπόψη το ότι τα παιδιά πρέπει να είναι ελεύθερα σε αρκετές επιλογές στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (που στο σχέδιο κάθε άλλο παρά είναι) αλλά και το ότι τα μαθήματα αυτά διδάσκονται στην Γ λυκείου και τους συσχετισμούς των αντικειμένων, καταθέτω κάποιες σκέψεις για τα μαθήματα και τις ομάδες σχολών: ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ: Τα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού 1 : α) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, β) Ιστορία γ) Λατινικά ή Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής δ) Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών ή Αρχές Φυσικών Επιστημών Τα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού 2 : α) Φυσική β) Μαθηματικά γ) Χημεία δ) Επιστήμη Υπολογιστών ή Βιολογία Τα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού 3: α) Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής β) Οικονομία & Διοίκηση γ) Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών δ) Πληροφοριακά Συστήματα ΕΞΕΤΑΣΗ: 1. Α. Ανθρωπιστικές Σπουδές I. Νεοελληνική Γλώσσα II. Αρχαία III. Ιστορία IV. Λατινικά Β. Πολιτικές Επιστήμες, Νομικές I. Νεοελληνική Γλώσσα II. Αρχαία IΙI. Ιστορία IV. Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών Γ. Παιδαγωγικών Τμημάτων I. Νεοελληνική Γλώσσα II. Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής III. Ιστορία IV. Αρχές Φυσικών Επιστημών 2. Δ. Θετικές Επιστήμες I. Νεοελληνική Γλώσσα II. Μαθηματικά III. Φυσική IV. Χημεία Ε. Τεχνολογικές Επιστήμες I. Νεοελληνική Γλώσσα II. Μαθηματικά III. Φυσική IV. Επιστήμη Υπολογιστών ΣΤ. Επιστήμες Υγείας I. Νεοελληνική Γλώσσα II. Φυσική III. Βιολογία IV. Χημεία 3. Ζ. Επιστήμες Οικονομίας, Διοίκησης I. Νεοελληνική Γλώσσα II. Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής III. Οικονομία & Διοίκηση IV. Πληροφοριακά Συστήματα Η. Αστυνομικές ή Στρατιωτικές Σχολές I. Νεοελληνική Γλώσσα II. Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής III. Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών IV. Πληροφοριακά Συστήματα Το σχέδιο όπως είναι σήμερα (πέρα από την αυταπόδεικτη αναγκαιότητα ύπαρξης μαθήματος Πληροφορικής) θα πρέπει να αλλάξει σε λίγους μήνες όταν οι μαθητές αντιληφθούν το παράδοξο!! «Η εξέλιξη της ανθρωπότητας δε βασίζεται παρά στα ευήκοα ώτα» Με εκτίμηση, Παναγιώτης Τσιωτάκης Καθηγητής Πληροφορικής