Αρχική Νέο εκπαιδευτικό σύστημαΆρθρο 29: Θέματα Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.Π.ΑΙΤ.Ε.)Σχόλιο του χρήστη Θανάσης Μιτζιφίρης | 19 Αυγούστου 2013, 19:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παραθέτω τις απόψεις μου για την ΑΣΠΑΙΤΕ, οι οποίες ουσιαστικά είναι σύμφωνες με των υπόλοιπων σχολιαστών. 1) είναι απαράδεκτο μετά από τόσα έτη λειτουργίας της σχολής, να μην έχει πανεπιστημιοποιηθεί. Πρόκειται για το μοναδικό εκπαιδευτικό ίδρυμα φοιτησης υποψήφιων εκπαιδευτικών που δεν είναι Ανώτατο, αυτό και μόνο καταδεικνύει ότι οι κυβερνώντες θεωρούν ακόμα την επαγγελματική εκπ/ση, εκπ/ση δεύτερης ταχύτητας. 2)Πιστεύω ότι από εδώ και πέρα όσοι διορίζονται στην επαγγελματική εκπ/ση θα πρέπει να έχουν την παιδαγωγική καταρτιση από ΑΣΠΑΙΤΕ (απόφοιτοι ή να παρακολουθήσουν το 1 έτος παιδαγωγικής κατάρτισης).Χωρίς να θέλω να αδικήσω αξιόλογους συναδέρφους που διδάσκουν ήδη στην επ. εκπ/ση, θεωρώ ότι πέραν του πιο ολοκληρωμένου προγραμματος σπουδών που παρέχει σε έναν υποψήφιο εκπ/κο η ΑΣΠΑΙΤΕ, θα έπρεπε να προηγείται ο πτυχιούχος που επέλεξε από την αρχή να αποφοιτήσει με παιδαγωγικό τίτλο και κατάρτιση. 3)είναι επιτακτικό για εκπαιδευτικόυς επαγγελματικής εκπ/σης να επιμορφώνονται διαρκώς. Αυτόν τον ρόλο πιστεύω θα μπορούσε και πρέπει να τον αναλάβει η ΑΣΠΑΙΤΕ. Μιτζιφιίρης Θανάσης, Μηχανολόγος Μηχανικός, MEd