Η διατήρηση τόσο του τομέα Υγείας-Πρόνοιας όσο και της Αισθητικής-Κομμωτικής είναι αναγκαία μέσα στο πλαίσιο του Τεχνολογικού Λυκείου.Το γεγονός αυτό θα συντελέσει στην παροχή ολοκληρωμένης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και στους μαθητές αλλά κυρίως στις μαθήτριες που θα επιλέξουν ειδικότητες των παραπάνω τομέων.
Προτείνω επίσης τα αντικείμενα "Πρώτες Βοήθειες" και "Αρχές Προληπτικής Ιατρικής-Αγωγή Υγείας" ,τα οποία διδάσκονταν εως σήμερα στον τομέα Υγείας-Πρόνοιας των ΕΠΑ.Λ. και στις ΕΠΑ.Σ (και δεν θα υφίστανται πλέον σύμφωνα με το νέο σχέδιο νόμου)), να ενταχθούν στο πρόγραμμα σπουδών όλων των τομέων του Τεχνολογικού Λυκείου καθώς και του Γενικού Λυκείου καθότι θα προσφέρουν ουσιαστικά γνώσεις πρωτοβάθμιας φροντίδας Υγείας (προληπτική ιατρική) καθώς και γνώσεις άμεσης αντιμετώπισης επειγόντων περιστατικών στο σχολείο και ειδικότερα στα σχολικά εργαστήρια.
Με εκτίμηση
Σταματία Γ.
Η διατήρηση τόσο του τομέα Υγείας-Πρόνοιας όσο και της Αισθητικής-Κομμωτικής είναι αναγκαία μέσα στο πλαίσιο του Τεχνολογικού Λυκείου.Το γεγονός αυτό θα συντελέσει στην παροχή ολοκληρωμένης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και στους μαθητές αλλά κυρίως στις μαθήτριες που θα επιλέξουν ειδικότητες των παραπάνω τομέων. Προτείνω επίσης τα αντικείμενα "Πρώτες Βοήθειες" και "Αρχές Προληπτικής Ιατρικής-Αγωγή Υγείας" ,τα οποία διδάσκονταν εως σήμερα στον τομέα Υγείας-Πρόνοιας των ΕΠΑ.Λ. και στις ΕΠΑ.Σ (και δεν θα υφίστανται πλέον σύμφωνα με το νέο σχέδιο νόμου)), να ενταχθούν στο πρόγραμμα σπουδών όλων των τομέων του Τεχνολογικού Λυκείου καθώς και του Γενικού Λυκείου καθότι θα προσφέρουν ουσιαστικά γνώσεις πρωτοβάθμιας φροντίδας Υγείας (προληπτική ιατρική) καθώς και γνώσεις άμεσης αντιμετώπισης επειγόντων περιστατικών στο σχολείο και ειδικότερα στα σχολικά εργαστήρια. Με εκτίμηση Σταματία Γ.