Συμφωνώ με την επιλογή των εξεταζόμενων μαθημάτων ανά επιστημονικό πεδίο (π.χ. η εισαγωγή της χημείας στα εξεταζόμενα μαθήματα για την εισαγωγή των μαθητών σε πληθώρα ΑΕΙ - ΤΕΙ που την περιλαμβάνουν στα προγράμματα σπουδών τους είναι απαραίτητη) αλλά διαφωνώ με το να λαμβάνεται υπόψη ο βαθμός του σχολείου καθώς αναμφισβήτητα αυτός πολλές φορές δεν αντιπροσωπεύει τις ικανότητες/γνωστικό υπόβαθρο των μαθητών.
Συμφωνώ με την επιλογή των εξεταζόμενων μαθημάτων ανά επιστημονικό πεδίο (π.χ. η εισαγωγή της χημείας στα εξεταζόμενα μαθήματα για την εισαγωγή των μαθητών σε πληθώρα ΑΕΙ - ΤΕΙ που την περιλαμβάνουν στα προγράμματα σπουδών τους είναι απαραίτητη) αλλά διαφωνώ με το να λαμβάνεται υπόψη ο βαθμός του σχολείου καθώς αναμφισβήτητα αυτός πολλές φορές δεν αντιπροσωπεύει τις ικανότητες/γνωστικό υπόβαθρο των μαθητών.