• Είναι γεγονός ότι οι σύγχρονες εξελίξεις οδηγούν στην ανάγκη σοβαρής και σε βάθος διδασκαλίας της Γαλλικής Γλώσσας για τους Έλληνες μαθητές ως μαθητές της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Αγγλική γλώσσα διδάσκεται και καλύπτεται επαρκέστατα ως προς το αντικείμενό της. Ωστόσο η γαλλική γλώσσα υστερεί ανεπίτρεπτα ως προς το χρόνο και την επάρκεια διδασκαλίας της πλέον. Η διδασκαλία σε βάθος της Γαλλικής πρέπει επομένως να ενισχυθεί στο Νέο Λύκειο και να ορισθεί ως υποχρεωτικό μάθημα και στις τρείς τάξεις του Λυκείου, ισότιμα με την Αγγλική γλώσσα. Κάτι τέτοιο θα δώσει έμφαση στον ευρωπαϊκό πλέον χαρακτήρα της σύγχρονης ελληνικής εκπαίδευσης και προκύπτει ασφαλώς από την αδιαμφισβήτητη ανάγκη ο Έλληνας μαθητής και μάλιστα κάθε κοινωνικής τάξης, να έχει τη δυνατότητα να επιδιώξει να ενταχθεί ισότιμα στην ευρωπαϊκή πραγματικότητα και οικονομία και να συμβάλλει στο άμεσο μέλλον στην πρόοδο της χώρας. Οι σύγχρονες άλλωστε μέθοδοι διδασκαλίας, όπως και το υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης και ικανοτήτων των καθηγητών γαλλικής , επιτάσσουν την αντιμετώπιση του μαθήματος ως ισότιμης φιλολογικής ειδικότητας, αφού υποστηρίζει και υποβοηθά την κατανόηση της πολιτισμικότητας μιας μεγάλης πλειοψηφίας της ευρωπαϊκής ολότητας. Όλα τα ανωτέρω ενισχύονται ασφαλώς από την εξαιρετική συγκυρία, η οποία αποκλείει τη μέχρι σήμερα δεδομένη οικονομική συνδρομή των ελληνικών οικογενειών προς το σκοπό αυτό. Επομένως και συνοψίζοντας: Αναμένουμε από το Υπουργείο παιδείας να κινηθεί στις εξής κατευθύνσεις: Α. Ένταξη της υποχρεωτικής διδασκαλίας της γαλλικής γλώσσας και στις τρείς τάξεις του Λυκείου και άμεση σύνδεσή της με το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας. Β. Ένταξη της υποχρεωτικής διδασκαλίας της γαλλικής γλώσσας στα ΕΠΑ.Λ, ΕΠΑ.Σ και ΙΕΚ Γ. Εμβάθυνση και σύνδεση της ειδικότητας οριζόντια με άλλα συναφή αντικείμενα, έτσι ώστε να αναδεικνύεται ο φιλολογικός πυρήνας του μαθήματος. ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (ΠΑΣΥΚΑΓΑ)