Ο τομέας Δομικών Έργων,που αποτελεί μοναδικό σε πολλές περιπτώσεις τομέα εκπαίδευσης πλήθους τεχνιτών που απασχολούνται στον κατασκευαστικό τομέα, έχει υποστεί συρρίκνωση σε σημείο εξαφάνισης! Δεν είναι δυνατόν οι εκπαιδευτικές ανάγκες του τομέα να καλυφθούν από μία μόνο ειδικότητα. Απαιτείται η προσθήκη και άλλων σημαντικότατων ειδικοτήτων-κατευθύνσεων. Προτείνω,όπως παραπάνω και άλλοι προλόγισαν,την δημιουργία των παρακάτω:
-Τεχνικός επισκευών-ανακαινίσεων και ενεργειακής αναβάθμισης των κτιρίων
-Τεχνικός βιοκλιματικών κτιριακών έργων
-Τεχνικός Συντήρησης, Ανακαίνισης και Αποκατάστασης Κτιρίων
-Τεχνικός περιβαλλοντικού σχεδιασμού και επιθεώρησης ανθρωπογενών κατασκευών
-Τεχνικός έργων υποδομής
Στην Α' λυκείου, στην Ομάδα Προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών,απαιτείται η προσθήκη προπαρασκευαστικών μαθημάτων συναφών με τον τομέα των Δομικών, όπως σημειώνεται και με τις υπόλοιπες ειδικότητες.Προτείνω την εισαγωγή των μαθημάτων:
-Αρχές Δομικών Έργων ή
-Αρχές Σχεδιασμού και Υλοποίησης Σύγχρονων Δομικών Έργων
Ο τομέας Δομικών Έργων,που αποτελεί μοναδικό σε πολλές περιπτώσεις τομέα εκπαίδευσης πλήθους τεχνιτών που απασχολούνται στον κατασκευαστικό τομέα, έχει υποστεί συρρίκνωση σε σημείο εξαφάνισης! Δεν είναι δυνατόν οι εκπαιδευτικές ανάγκες του τομέα να καλυφθούν από μία μόνο ειδικότητα. Απαιτείται η προσθήκη και άλλων σημαντικότατων ειδικοτήτων-κατευθύνσεων. Προτείνω,όπως παραπάνω και άλλοι προλόγισαν,την δημιουργία των παρακάτω: -Τεχνικός επισκευών-ανακαινίσεων και ενεργειακής αναβάθμισης των κτιρίων -Τεχνικός βιοκλιματικών κτιριακών έργων -Τεχνικός Συντήρησης, Ανακαίνισης και Αποκατάστασης Κτιρίων -Τεχνικός περιβαλλοντικού σχεδιασμού και επιθεώρησης ανθρωπογενών κατασκευών -Τεχνικός έργων υποδομής Στην Α' λυκείου, στην Ομάδα Προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών,απαιτείται η προσθήκη προπαρασκευαστικών μαθημάτων συναφών με τον τομέα των Δομικών, όπως σημειώνεται και με τις υπόλοιπες ειδικότητες.Προτείνω την εισαγωγή των μαθημάτων: -Αρχές Δομικών Έργων ή -Αρχές Σχεδιασμού και Υλοποίησης Σύγχρονων Δομικών Έργων