Διαφωνώ με την χρήση του opengov για την οργανωμένη υποστήριξη κλαδικών θεμάτων. Με αυτό τον τρόπο δεν αναδεικνύεται η κυρίαρχη θέση της κοινωνίας αλλά η θέση της ποιο οργανωμένης και πληθυσμιακά ισχυρότερης συντεχνίας. Εν πάση περιπτώση δεν θα έπρεπε να τίθεται θέμα αν θα μείνει η χημεία ή η πληροφορική στην ομάδα προσανατολισμού των θετικών επιστημών. Υπάρχει κάποιος με στοιχειώδη λογική που αμφισβητεί την αξία της χημείας ως θεμελιακή επιστήμη της θετικής και της τεχνολογικής κατεύθυνσης; Και η πληροφορική δεν αποτελεί απαραίτητη συμπληρωματική γνώση όλων των κατευθύνσεων; Ως προ τι λοιπόν η ανθρωποφαγία και η αντιπαλότητα η οποία δυστυχώς συστηματικά καλλλιεργείται στην ελληνική κοινωνία; Ας βρεθεί η χρυσή τομή ώστε οι μαθητές να μην στερηθούν μια θεμελιώδη επιστήμη της θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης όπως ίσχυε μέχρι τώρα, αλλά ούτε να στερηθούν τις γνώσεις που η σύγρονη εποχή της πληροφορίας και του διαδικτύου απαιτεί. Η πληροφορική σαν ευρύτερη γνώση είναι απαραίτητη σε όλες τις κατευθύνσεις αλλά δεν είναι απαραίτητη σαν εξειδικευμένη γνώση παρά μόνο σε σχολές με σχετικό αντικείμενο. Εξάλλου διδάσκεται από το δημοτικό σχολείο μέχρι το λύκειο. Η χημεία διδάσκεται από τη Β' γυμνασίου μέχρι το λύκειο. Συνεπώς δεν φαίνεται να αδικείται με το υπάρχον πρόγραμμα η πληροφορική αλλά δεν πρέπει να αδικηθεί ούτε η χημεία.
Διαφωνώ με την χρήση του opengov για την οργανωμένη υποστήριξη κλαδικών θεμάτων. Με αυτό τον τρόπο δεν αναδεικνύεται η κυρίαρχη θέση της κοινωνίας αλλά η θέση της ποιο οργανωμένης και πληθυσμιακά ισχυρότερης συντεχνίας. Εν πάση περιπτώση δεν θα έπρεπε να τίθεται θέμα αν θα μείνει η χημεία ή η πληροφορική στην ομάδα προσανατολισμού των θετικών επιστημών. Υπάρχει κάποιος με στοιχειώδη λογική που αμφισβητεί την αξία της χημείας ως θεμελιακή επιστήμη της θετικής και της τεχνολογικής κατεύθυνσης; Και η πληροφορική δεν αποτελεί απαραίτητη συμπληρωματική γνώση όλων των κατευθύνσεων; Ως προ τι λοιπόν η ανθρωποφαγία και η αντιπαλότητα η οποία δυστυχώς συστηματικά καλλλιεργείται στην ελληνική κοινωνία; Ας βρεθεί η χρυσή τομή ώστε οι μαθητές να μην στερηθούν μια θεμελιώδη επιστήμη της θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης όπως ίσχυε μέχρι τώρα, αλλά ούτε να στερηθούν τις γνώσεις που η σύγρονη εποχή της πληροφορίας και του διαδικτύου απαιτεί. Η πληροφορική σαν ευρύτερη γνώση είναι απαραίτητη σε όλες τις κατευθύνσεις αλλά δεν είναι απαραίτητη σαν εξειδικευμένη γνώση παρά μόνο σε σχολές με σχετικό αντικείμενο. Εξάλλου διδάσκεται από το δημοτικό σχολείο μέχρι το λύκειο. Η χημεία διδάσκεται από τη Β' γυμνασίου μέχρι το λύκειο. Συνεπώς δεν φαίνεται να αδικείται με το υπάρχον πρόγραμμα η πληροφορική αλλά δεν πρέπει να αδικηθεί ούτε η χημεία.