Κύριοι του υπουργείου έχετε πετύχει το παράδοξο, να διακηρύσσετε στόχους όπως:
1. Κριτική προσέγγιση, αξιοποίηση νέων τεχνολογιών και επικοινωνιών
2. Καλλιέργεια δεξιοτήτων για την πρόσβαση στην αγορά εργασίας
3. Ανάπτυξη δεξιοτήτων εφαρμογής γνώσης και επίλυσης προβλημάτων
και να αυτοαναιρείστε προτείνοντας ένα πρόγραμμα σπουδών από το οποίο απουσιάζει η Επιστήμη της Πληροφορικής και των Υπολογιστών που εξ ορισμού επιτυγχάνει και τους τρεις αυτούς στόχους.
Δεν συμπεριλάβατε μαθήματα που μπορούν να οδηγήσουν τη νέα γενιά των παιδιών μας στο ψηφιακό μέλλον. Εκτός από ένα 2ωρο επιλεγόμενο μάθημα στην Α' Λυκείου το οποίο φαίνεται ότι περιορίζεται στη χρήση των υπολογιστών.
Αξίζει φυσικά να τονιστεί ότι η χρήση των υπολογιστών δεν πρέπει να συγχέεται με την Επιστήμη της Πληροφορικής που είναι η θετική και εφαρμοσμένη επιστήμη η οποία ερευνά τα θεωρητικά θεμέλια και τη φύση των πληροφοριών, των αλγορίθμων και των υπολογισμών, καθώς και τις τεχνολογικές εφαρμογές τους σε αυτοματοποιημένα υπολογιστικά συστήματα, από τη σκοπιά της σχεδίασης, της ανάπτυξης, της υλοποίησης, της διερεύνησης, της ανάλυσης και της προδιαγραφής τους.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ OYTE WORD OYTE EXCEL OYTE FACEBOOK!
Επιπλέον, λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση οι σχολές που συνδέονται σε μεγάλο και μικρό βαθμό με την Πληροφορική αποτελούν μεγάλο ποσοστό του μηχανογραφικού είναι απαράδεκτο να λείπουν τα σχετικά μαθήματα από το Νέο Λύκειο και να οδηγούνται τα παιδιά απροετοίμαστα στις σχολές αυτές.
Συνεπώς, είναι απαράδεκτη η έλλειψη του τεχνολογικού προσανατολισμού από το Νέο Λύκειο καθώς το μόνο που επιτυγχάνεται είναι η ξεκάθαρη οπισθοδρόμηση σε εκπαιδευτικές διαδικασίες δεκάδων ετών πίσω από την εποχή μας.
Μια σύγχρονη ψηφιακή κοινωνία δεν μπορεί να υπάρξει μέσα από τον παραλογισμό, τις αντιφάσεις και τις ελλείψεις του "Νέου Λυκείου". Η ύπαρξη μαθημάτων σχετικών με την Επιστήμη της Πληροφορικής (Αλγοριθμική σκέψη) είναι αναγκαία αν θέλουμε να οδηγήσουμε τη νέα γενιά στο μέλλον με τα απαραίτητα εφόδια.
Βάση των παραπάνω προτείνω στην Α Λυκείου την ύπαρξη μαθήματος Εφαρμογών Πληροφορικής και Υπολογιστών ως υποχρεωτικό μάθημα γενικής Παιδείας.
Και επιπλέον, μαζί με τους προσανατολισμούς που προτείνονται την ύπαρξη Τεχνολογικού προσανατολισμού στη Β και Γ Λυκείου στον οποίο θα συμπεριλαμβάνονται και τα μαθήματα:
Β Λυκείου: Μάθημα Επιστήμης Πληροφορικής - Εισαγωγή στην Αλγοριθμική σκέψη για μαθητές τεχνολογικού προσανατολισμού.
Γ Λυκείου: Μάθημα Επιστήμης Πληροφορικής - Ανάπτυξη Εφαρμογών (Προγραμματισμός) ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο για την εισαγωγή των μαθητών σε τμήματα με Τεχνολογικό προσανατολισμό.
Κύριοι του υπουργείου έχετε πετύχει το παράδοξο, να διακηρύσσετε στόχους όπως: 1. Κριτική προσέγγιση, αξιοποίηση νέων τεχνολογιών και επικοινωνιών 2. Καλλιέργεια δεξιοτήτων για την πρόσβαση στην αγορά εργασίας 3. Ανάπτυξη δεξιοτήτων εφαρμογής γνώσης και επίλυσης προβλημάτων και να αυτοαναιρείστε προτείνοντας ένα πρόγραμμα σπουδών από το οποίο απουσιάζει η Επιστήμη της Πληροφορικής και των Υπολογιστών που εξ ορισμού επιτυγχάνει και τους τρεις αυτούς στόχους. Δεν συμπεριλάβατε μαθήματα που μπορούν να οδηγήσουν τη νέα γενιά των παιδιών μας στο ψηφιακό μέλλον. Εκτός από ένα 2ωρο επιλεγόμενο μάθημα στην Α' Λυκείου το οποίο φαίνεται ότι περιορίζεται στη χρήση των υπολογιστών. Αξίζει φυσικά να τονιστεί ότι η χρήση των υπολογιστών δεν πρέπει να συγχέεται με την Επιστήμη της Πληροφορικής που είναι η θετική και εφαρμοσμένη επιστήμη η οποία ερευνά τα θεωρητικά θεμέλια και τη φύση των πληροφοριών, των αλγορίθμων και των υπολογισμών, καθώς και τις τεχνολογικές εφαρμογές τους σε αυτοματοποιημένα υπολογιστικά συστήματα, από τη σκοπιά της σχεδίασης, της ανάπτυξης, της υλοποίησης, της διερεύνησης, της ανάλυσης και της προδιαγραφής τους. Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ OYTE WORD OYTE EXCEL OYTE FACEBOOK! Επιπλέον, λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση οι σχολές που συνδέονται σε μεγάλο και μικρό βαθμό με την Πληροφορική αποτελούν μεγάλο ποσοστό του μηχανογραφικού είναι απαράδεκτο να λείπουν τα σχετικά μαθήματα από το Νέο Λύκειο και να οδηγούνται τα παιδιά απροετοίμαστα στις σχολές αυτές. Συνεπώς, είναι απαράδεκτη η έλλειψη του τεχνολογικού προσανατολισμού από το Νέο Λύκειο καθώς το μόνο που επιτυγχάνεται είναι η ξεκάθαρη οπισθοδρόμηση σε εκπαιδευτικές διαδικασίες δεκάδων ετών πίσω από την εποχή μας. Μια σύγχρονη ψηφιακή κοινωνία δεν μπορεί να υπάρξει μέσα από τον παραλογισμό, τις αντιφάσεις και τις ελλείψεις του "Νέου Λυκείου". Η ύπαρξη μαθημάτων σχετικών με την Επιστήμη της Πληροφορικής (Αλγοριθμική σκέψη) είναι αναγκαία αν θέλουμε να οδηγήσουμε τη νέα γενιά στο μέλλον με τα απαραίτητα εφόδια. Βάση των παραπάνω προτείνω στην Α Λυκείου την ύπαρξη μαθήματος Εφαρμογών Πληροφορικής και Υπολογιστών ως υποχρεωτικό μάθημα γενικής Παιδείας. Και επιπλέον, μαζί με τους προσανατολισμούς που προτείνονται την ύπαρξη Τεχνολογικού προσανατολισμού στη Β και Γ Λυκείου στον οποίο θα συμπεριλαμβάνονται και τα μαθήματα: Β Λυκείου: Μάθημα Επιστήμης Πληροφορικής - Εισαγωγή στην Αλγοριθμική σκέψη για μαθητές τεχνολογικού προσανατολισμού. Γ Λυκείου: Μάθημα Επιστήμης Πληροφορικής - Ανάπτυξη Εφαρμογών (Προγραμματισμός) ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο για την εισαγωγή των μαθητών σε τμήματα με Τεχνολογικό προσανατολισμό.