Αδιανόητο να μη διδάσκεται η επιστήμη της Πληροφορικής στο Νέο Ψηφιακό Λύκειο. Αδιανόητο τα παιδιά μας να έχουν την ίδια μόρφωση που είχαμε και μεις. Αδιανόητο στη νέα ψηφιακή εποχή που ζούμε να μη θέλουμε πολίτες δημιουργούς τεχνολογίας και ανάπτυξης, αλλά μόνο καταναλωτές. Για όλους αυτούς τους λόγους και για πολλούς ακόμα που έχουν ήδη αναφερθεί, προτείνω
- στην Α Λυκείου τη διδασκαλία μαθήματος Πληροφορικής ως υποχρεωτικό.
- στη Β Λυκείου τη διδασκαλία μαθήματος Επιστήμης Υπολογιστών.
- στη Γ Λυκείου τη διδασκαλία μαθήματος Επιστήμης Υπολογιστών ως μάθημα της Ομάδας Προσανατολισμού των Θετικών Σπουδών.
Αδιανόητο να μη διδάσκεται η επιστήμη της Πληροφορικής στο Νέο Ψηφιακό Λύκειο. Αδιανόητο τα παιδιά μας να έχουν την ίδια μόρφωση που είχαμε και μεις. Αδιανόητο στη νέα ψηφιακή εποχή που ζούμε να μη θέλουμε πολίτες δημιουργούς τεχνολογίας και ανάπτυξης, αλλά μόνο καταναλωτές. Για όλους αυτούς τους λόγους και για πολλούς ακόμα που έχουν ήδη αναφερθεί, προτείνω - στην Α Λυκείου τη διδασκαλία μαθήματος Πληροφορικής ως υποχρεωτικό. - στη Β Λυκείου τη διδασκαλία μαθήματος Επιστήμης Υπολογιστών. - στη Γ Λυκείου τη διδασκαλία μαθήματος Επιστήμης Υπολογιστών ως μάθημα της Ομάδας Προσανατολισμού των Θετικών Σπουδών.