Επιτέλους έχω βαρεθεί και ταυτόχρονα αγανακτήσει όλες αυτές τις ημέρες με τα σχόλια που γράφονται για το μάθημα της πληροφορικής. Δηλαδή ανααρωτιέμαι πραγματικά αν στην Ελλάδα τα προγράμματα σπουδών θα εξαρτώνται κάθε φορά από τις επιθυμίες, τα συμφέροντα των διαφόρων συντεχνιών και τις προσωπικές ιδιοτέλειες του καθενός;
Αγαπητοί καθηγητές της Πληροφορικής που τώρα αντιδράτε και εξεγείρεστε ειλικρινά θέλω να ρωτήσω τους περισσότερους από εσάς, που ήσασταν όλα αυτά τα χρόνια, όταν αντί για να κάνετε μάθημα, κοροϊδεύατε και θεωρούσατε την ώρα σας "ώρα του παιδιού και εκμάθησης facebook".
Γιατί δεν είστε ειλικρινείς παραδεχόμενοι ότι, αν εσείς οι ίδιοι εργαζόσασταν όπως έπρεπε και πιστεύατε στο ίδιο το μάθημα και μέσα και πέρα από τα στενά όρια του ωρολόγιου προγράμματος, μπορούσατε να παρουσιάσετε έργα με την μορφή έρευνας ανάπτυξης και καλλιέργειας εκμεταλλευόμενοι τις όποιες δυνατότητες σας έδινε η ολιγόωρη παρουσία σας στην σχολική αίθουσα και η πολύωρη παρουσία σας στο σχολείο εκτός αίθουσας χρησιμοποιώντας τα σύγχρονα μέσα "αποστολής-λήψης-επεξεργασίας των μηνυμάτων" πρός τους μαθητές δημιουργώντας κίνητρα για περαιτέρω μάθηση με την ενεργό συμμετοχή των μαθητών σε πραγματικά αξιοζήλευτες για τα σχολικά δεδομένα επιτυχίες (υπάρχουν στο "youtube" και το πανελλήνιο σχολικό δίκτυο μερικές τέτοιες αξιέπαινες προσπάθειες ελαχίστων δυστυχώς καθηγητών και μαθητών που προσπαθούν δημιουργώντας αξιέπαινα αποτελέσματα να πάνε το μάθημα ένα βήμα παρακάτω και αν γινόταν αυτό από όλους τώρα δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα).
Κάθε φορά πδυστυχώς ου η κόρη μου είχε πληροφορική και επέστρεφε στο σπίτι σχολίαζε, πως βαρέθηκε να είναι μια ώρα στο facebook ενώ ο καθηγητής χαλάρωνε από το "κουραστική παρουσία του στο σχολείο" με σερφάρισμα στο διαδίκτυο.
Επιτέλους με το τα νέα προγράμματα σπουδών (θερμά συγχαρητήρια στο υπουργείο παιδείας), τα παιδιά μας θα ξαναμάθουν τα ελληνικά γράμματα και θέλω να ελπίζω πως τελειώνοντας το σχολείο θα είναι σε θέση να μπορούν να πληκτρολογούν ένα κείμενο όχι στα "greklish"(αλήθεια αν για την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας ευθύνεται ο φιλόλογος καθηγητής για τα "greklish" ποιόν να αναζητήσουμε ως κύριο υπεύθυνο για απόδοση ευθυνών). Πολίτες άλλων χωρών άραγε με πληκτρολόγια της ρωσικής γλώσσας, ή της αμερικανικής γλώσσας, γράφουν σε "Englilish" ή "Russilish".
Τελειώνοντας προτείνω, για να είμαστε ειλικρινείς επιτέλους, να ξαναδούμε προσεκτικά τα νέα προγράμματα σπουδών, αν συνάδουν με τις αξίες τον πολιτισμό, την καλλιέργεια της γλώσσας και της προσωπικότητας των παιδιών μας, αλλά και της ουσιαστικής τους μόρφωσης και όχι αν εξυπηρετούν τα προσωπικά συμφέροντα σε ένα ομολογουμένως για όλους δύσκολο εργασιακό περιββάλλον.
Με εκτίμηση
Γ. Μ.
Επιτέλους έχω βαρεθεί και ταυτόχρονα αγανακτήσει όλες αυτές τις ημέρες με τα σχόλια που γράφονται για το μάθημα της πληροφορικής. Δηλαδή ανααρωτιέμαι πραγματικά αν στην Ελλάδα τα προγράμματα σπουδών θα εξαρτώνται κάθε φορά από τις επιθυμίες, τα συμφέροντα των διαφόρων συντεχνιών και τις προσωπικές ιδιοτέλειες του καθενός; Αγαπητοί καθηγητές της Πληροφορικής που τώρα αντιδράτε και εξεγείρεστε ειλικρινά θέλω να ρωτήσω τους περισσότερους από εσάς, που ήσασταν όλα αυτά τα χρόνια, όταν αντί για να κάνετε μάθημα, κοροϊδεύατε και θεωρούσατε την ώρα σας "ώρα του παιδιού και εκμάθησης facebook". Γιατί δεν είστε ειλικρινείς παραδεχόμενοι ότι, αν εσείς οι ίδιοι εργαζόσασταν όπως έπρεπε και πιστεύατε στο ίδιο το μάθημα και μέσα και πέρα από τα στενά όρια του ωρολόγιου προγράμματος, μπορούσατε να παρουσιάσετε έργα με την μορφή έρευνας ανάπτυξης και καλλιέργειας εκμεταλλευόμενοι τις όποιες δυνατότητες σας έδινε η ολιγόωρη παρουσία σας στην σχολική αίθουσα και η πολύωρη παρουσία σας στο σχολείο εκτός αίθουσας χρησιμοποιώντας τα σύγχρονα μέσα "αποστολής-λήψης-επεξεργασίας των μηνυμάτων" πρός τους μαθητές δημιουργώντας κίνητρα για περαιτέρω μάθηση με την ενεργό συμμετοχή των μαθητών σε πραγματικά αξιοζήλευτες για τα σχολικά δεδομένα επιτυχίες (υπάρχουν στο "youtube" και το πανελλήνιο σχολικό δίκτυο μερικές τέτοιες αξιέπαινες προσπάθειες ελαχίστων δυστυχώς καθηγητών και μαθητών που προσπαθούν δημιουργώντας αξιέπαινα αποτελέσματα να πάνε το μάθημα ένα βήμα παρακάτω και αν γινόταν αυτό από όλους τώρα δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα). Κάθε φορά πδυστυχώς ου η κόρη μου είχε πληροφορική και επέστρεφε στο σπίτι σχολίαζε, πως βαρέθηκε να είναι μια ώρα στο facebook ενώ ο καθηγητής χαλάρωνε από το "κουραστική παρουσία του στο σχολείο" με σερφάρισμα στο διαδίκτυο. Επιτέλους με το τα νέα προγράμματα σπουδών (θερμά συγχαρητήρια στο υπουργείο παιδείας), τα παιδιά μας θα ξαναμάθουν τα ελληνικά γράμματα και θέλω να ελπίζω πως τελειώνοντας το σχολείο θα είναι σε θέση να μπορούν να πληκτρολογούν ένα κείμενο όχι στα "greklish"(αλήθεια αν για την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας ευθύνεται ο φιλόλογος καθηγητής για τα "greklish" ποιόν να αναζητήσουμε ως κύριο υπεύθυνο για απόδοση ευθυνών). Πολίτες άλλων χωρών άραγε με πληκτρολόγια της ρωσικής γλώσσας, ή της αμερικανικής γλώσσας, γράφουν σε "Englilish" ή "Russilish". Τελειώνοντας προτείνω, για να είμαστε ειλικρινείς επιτέλους, να ξαναδούμε προσεκτικά τα νέα προγράμματα σπουδών, αν συνάδουν με τις αξίες τον πολιτισμό, την καλλιέργεια της γλώσσας και της προσωπικότητας των παιδιών μας, αλλά και της ουσιαστικής τους μόρφωσης και όχι αν εξυπηρετούν τα προσωπικά συμφέροντα σε ένα ομολογουμένως για όλους δύσκολο εργασιακό περιββάλλον. Με εκτίμηση Γ. Μ.