Αναρωτιέμαι, πώς θα γίνει πραγματικότητα το "Ψηφιακό Σχολείο" που οραματίζεται η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου όταν λείπουν τα μαθήματα της επιστήμης της Πληροφορικής. Θα εισάγονται οι μαθητές μας στην Τριτοβάθμια Εκπ/ση χωρίς γνώση προγραμματισμού; Δεν έχει υπ όψιν του κανείς ότι η Αλγοριθμική, ο Δομημένος Προγραμματισμός και τα Πληροφοριακά Συστήματα είναι η εξέλιξη και η εφαρμογή των Θετικών Επιστημών στις μέρες μας;
Αλήθεια, δεν έχει ακούσει κανείς για "Ψηφιακό Αναλφαβητισμό"; Μαθητής ο οποίος δεν διδάσκεται την Νεοελληνική Γλώσσα στο Λύκειο είναι ανεπαρκής στη γλώσσα του. Το ίδιο ανεπαρκής και ψηφιακά αναλφάβητος μένει αυτός που δεν διδάσκεται την Επιστήμη της Πληροφορικής στο Λύκειο.
Γιατί επιζητούμε να βγάζουμε από το σχολείο Θεωρητικούς και μόνο, ώστε η τεχνογνωσία να' ναι άλλων χωρών κατάκτηση;
Κινητά, υπολογιστές & Πληροφοριακά Συστήματα τα εισάγουμε όλα έτοιμα και η χώρα διαθέτει μόνο "χρήστες" αυτών.
Όπως όλοι ξέρουμε, φέτος η κατάθεση της φορολογικής δήλωσης όλων των υπόχρεων πολιτών, υποχρεωτικά έγινε ηλεκτρονικά. Απ ότι μπορούμε σίγουρα να προβλέψουμε στο μέλλον όλες οι συναλλαγές μεταξύ πολιτών και πολιτείας θα κατ αυτό τον τρόπο. Πώς λοιπόν θα αφήσουμε τους μαθητές μας στο Λύκειο χωρίς να τους τροφοδοτήσουμε με τις απαραίτητες γνώσεις;
Αν έχει νόημα αυτή η διαβούλευση νομίζω ότι έχετε την ευκαιρία να διορθώσετε το λάθος σας.
Να μην ξαναγυρίσετε την εκπαίδευση χρόνια πίσω αφαιρώντας την Επιστήμη των Υπολογιστών από το νέο Λύκειο.
Το Γενικό Λύκειο είναι η βιτρίνα της εκπαίδευσης και η Πληροφορική είναι Επιστήμη όπως οι άλλες Θετικές Επιστήμες. Θα πρέπει να υπάρχει η Πληροφορική ακριβώς όπως και η Χημεία ή τα Στοιχεία Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, τα οποία, ειδικά στις μέρες μας, είναι εξ ίσου σημαντικά όπως και η Πληροφορική-Επιστήμη Υπολογιστών.
Θα πρέπει λοιπόν να υπάρχουν μαθήματα Πληροφορικής κάπως έτσι:
Α'Τάξη: 2 ώρες μάθημα Επιλογής
Β'Τάξη: 2 ώρες μάθημα Γενικής Παιδείας
Γ'Τάξη: 6 ώρες μάθημα Κατεύθυνσης Επιστήμη Υπολογιστών/Ανάλυση και Σχεδίαση Αλγορίθμων, Προγραμματισμός (το οποίο να μπορούν να επιλέγουν εναλλακτικά, όπως και τη Χημεία ή Κοινωνικές και Πολιτικές Επιστήμες)
Αναρωτιέμαι, πώς θα γίνει πραγματικότητα το "Ψηφιακό Σχολείο" που οραματίζεται η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου όταν λείπουν τα μαθήματα της επιστήμης της Πληροφορικής. Θα εισάγονται οι μαθητές μας στην Τριτοβάθμια Εκπ/ση χωρίς γνώση προγραμματισμού; Δεν έχει υπ όψιν του κανείς ότι η Αλγοριθμική, ο Δομημένος Προγραμματισμός και τα Πληροφοριακά Συστήματα είναι η εξέλιξη και η εφαρμογή των Θετικών Επιστημών στις μέρες μας; Αλήθεια, δεν έχει ακούσει κανείς για "Ψηφιακό Αναλφαβητισμό"; Μαθητής ο οποίος δεν διδάσκεται την Νεοελληνική Γλώσσα στο Λύκειο είναι ανεπαρκής στη γλώσσα του. Το ίδιο ανεπαρκής και ψηφιακά αναλφάβητος μένει αυτός που δεν διδάσκεται την Επιστήμη της Πληροφορικής στο Λύκειο. Γιατί επιζητούμε να βγάζουμε από το σχολείο Θεωρητικούς και μόνο, ώστε η τεχνογνωσία να' ναι άλλων χωρών κατάκτηση; Κινητά, υπολογιστές & Πληροφοριακά Συστήματα τα εισάγουμε όλα έτοιμα και η χώρα διαθέτει μόνο "χρήστες" αυτών. Όπως όλοι ξέρουμε, φέτος η κατάθεση της φορολογικής δήλωσης όλων των υπόχρεων πολιτών, υποχρεωτικά έγινε ηλεκτρονικά. Απ ότι μπορούμε σίγουρα να προβλέψουμε στο μέλλον όλες οι συναλλαγές μεταξύ πολιτών και πολιτείας θα κατ αυτό τον τρόπο. Πώς λοιπόν θα αφήσουμε τους μαθητές μας στο Λύκειο χωρίς να τους τροφοδοτήσουμε με τις απαραίτητες γνώσεις; Αν έχει νόημα αυτή η διαβούλευση νομίζω ότι έχετε την ευκαιρία να διορθώσετε το λάθος σας. Να μην ξαναγυρίσετε την εκπαίδευση χρόνια πίσω αφαιρώντας την Επιστήμη των Υπολογιστών από το νέο Λύκειο. Το Γενικό Λύκειο είναι η βιτρίνα της εκπαίδευσης και η Πληροφορική είναι Επιστήμη όπως οι άλλες Θετικές Επιστήμες. Θα πρέπει να υπάρχει η Πληροφορική ακριβώς όπως και η Χημεία ή τα Στοιχεία Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, τα οποία, ειδικά στις μέρες μας, είναι εξ ίσου σημαντικά όπως και η Πληροφορική-Επιστήμη Υπολογιστών. Θα πρέπει λοιπόν να υπάρχουν μαθήματα Πληροφορικής κάπως έτσι: Α'Τάξη: 2 ώρες μάθημα Επιλογής Β'Τάξη: 2 ώρες μάθημα Γενικής Παιδείας Γ'Τάξη: 6 ώρες μάθημα Κατεύθυνσης Επιστήμη Υπολογιστών/Ανάλυση και Σχεδίαση Αλγορίθμων, Προγραμματισμός (το οποίο να μπορούν να επιλέγουν εναλλακτικά, όπως και τη Χημεία ή Κοινωνικές και Πολιτικές Επιστήμες)