Αν η ειδικότητα Τεχνικός Η/Υ εννοεί τον επαγγελματία στον οποίο θα απευθυνθείς για να σου φτιάξει τον Η/Υ που δυσλειτουργεί τότε ο επαγγελματίας αυτός θα πρέπει να μπορεί 1)να εντοπίζει το πρόβλημα και 2)να το αντιμετωπίζει.
Ο καθηγητής Πληροφορικής πέρα από τη γνώση της αρχιτεκτονικής και της λειτουργίας του Η/Υ γνωρίζει και τα κατάλληλα διαγνωστικά εργαλεία – προγράμματα αλλά και τις δυσλειτουργίες των λειτουργικών συστημάτων και των προγραμμάτων και πως αυτές αντιμετωπίζονται.
Αν υποθέσουμε ότι τις βλάβες σε επίπεδο π.χ. κυκλωμάτων μιας κάρτας είναι πιο προετοιμασμένος να τις αντιμετωπίζει ένας ηλεκτρονικός μήπως να αναρωτηθούμε αν σήμερα στην αγορά βλέπουμε πολλούς τεχνικούς Η/Υ να κάνουν επεμβάσεις σε επίπεδο κάρτας; Να δεχθούμε ότι δεν έχουν όλοι τους τη γνώση. Γνωρίζουμε όμως και ότι δεν συμφέρει οικονομικά να το κάνουν και γι’ αυτό δεν το κάνουν.
Αν ο καθηγητής Πληροφορικής είναι εξειδικευμένος να αντιμετωπίζει το 75% των δυσλειτουργιών ενός Η/Υ τότε ο καθηγητής Ηλεκτρονικής είναι εξειδικευμένος στο 25%. Σωστά η ειδικότητα Τεχνικός Η/Υ τοποθετήθηκε στον τομέα της Πληροφορικής. Πρόταση: ας δοθεί στα μαθήματα της ειδικότητας που είναι καθαρά ηλεκτρονικής φύσης( και όχι στα μαθήματα hardware στο οποία είναι ειδικοί οι καθηγητές Πληροφορικής) πρώτη ανάθεση στους ηλεκτρονικούς. Με το ίδιο σκεπτικό στην ειδικότητα Τεχνικός Δικτύων και Τηλεπικοινωνιών ας δοθούν σε πρώτη ανάθεση τα μαθήματα που έχουν να κάνουν με το λογισμικό των δικτύων Η/Υ ή με προγραμματισμό Η/Υ στους καθηγητές Πληροφορικής. Για το μέγιστο όφελος των μαθητών. Για να μην υπάρχουν 2 μέτρα και 2 σταθμά.
Ο Η/Υ και τα Δίκτυα Η/Υ είναι τα οικοδομήματα για τα οποία είναι ειδικός και υπεύθυνος ο καθηγητής Πληροφορικής. Ο καθηγητής Ηλεκτρονικής είναι ειδικός και υπεύθυνος για ένα βασικό μεν αλλά συστατικό στοιχείο των οικοδομημάτων αυτών, τα ηλεκτρονικά μέρη τους. Ο γιατρός χρησιμοποιεί την ακτινογραφία για να κάνει τη διάγνωση, αλλά την εντολή να γίνει η ακτινογραφία, τη διάγνωση και θεραπεία την προτείνει ο ίδιος που έχει και σφαιρική θεώρηση των δεδομένων και όχι ο ακτινοδιαγνώστης.
Αν η ειδικότητα Τεχνικός Η/Υ εννοεί τον επαγγελματία στον οποίο θα απευθυνθείς για να σου φτιάξει τον Η/Υ που δυσλειτουργεί τότε ο επαγγελματίας αυτός θα πρέπει να μπορεί 1)να εντοπίζει το πρόβλημα και 2)να το αντιμετωπίζει. Ο καθηγητής Πληροφορικής πέρα από τη γνώση της αρχιτεκτονικής και της λειτουργίας του Η/Υ γνωρίζει και τα κατάλληλα διαγνωστικά εργαλεία – προγράμματα αλλά και τις δυσλειτουργίες των λειτουργικών συστημάτων και των προγραμμάτων και πως αυτές αντιμετωπίζονται. Αν υποθέσουμε ότι τις βλάβες σε επίπεδο π.χ. κυκλωμάτων μιας κάρτας είναι πιο προετοιμασμένος να τις αντιμετωπίζει ένας ηλεκτρονικός μήπως να αναρωτηθούμε αν σήμερα στην αγορά βλέπουμε πολλούς τεχνικούς Η/Υ να κάνουν επεμβάσεις σε επίπεδο κάρτας; Να δεχθούμε ότι δεν έχουν όλοι τους τη γνώση. Γνωρίζουμε όμως και ότι δεν συμφέρει οικονομικά να το κάνουν και γι’ αυτό δεν το κάνουν. Αν ο καθηγητής Πληροφορικής είναι εξειδικευμένος να αντιμετωπίζει το 75% των δυσλειτουργιών ενός Η/Υ τότε ο καθηγητής Ηλεκτρονικής είναι εξειδικευμένος στο 25%. Σωστά η ειδικότητα Τεχνικός Η/Υ τοποθετήθηκε στον τομέα της Πληροφορικής. Πρόταση: ας δοθεί στα μαθήματα της ειδικότητας που είναι καθαρά ηλεκτρονικής φύσης( και όχι στα μαθήματα hardware στο οποία είναι ειδικοί οι καθηγητές Πληροφορικής) πρώτη ανάθεση στους ηλεκτρονικούς. Με το ίδιο σκεπτικό στην ειδικότητα Τεχνικός Δικτύων και Τηλεπικοινωνιών ας δοθούν σε πρώτη ανάθεση τα μαθήματα που έχουν να κάνουν με το λογισμικό των δικτύων Η/Υ ή με προγραμματισμό Η/Υ στους καθηγητές Πληροφορικής. Για το μέγιστο όφελος των μαθητών. Για να μην υπάρχουν 2 μέτρα και 2 σταθμά. Ο Η/Υ και τα Δίκτυα Η/Υ είναι τα οικοδομήματα για τα οποία είναι ειδικός και υπεύθυνος ο καθηγητής Πληροφορικής. Ο καθηγητής Ηλεκτρονικής είναι ειδικός και υπεύθυνος για ένα βασικό μεν αλλά συστατικό στοιχείο των οικοδομημάτων αυτών, τα ηλεκτρονικά μέρη τους. Ο γιατρός χρησιμοποιεί την ακτινογραφία για να κάνει τη διάγνωση, αλλά την εντολή να γίνει η ακτινογραφία, τη διάγνωση και θεραπεία την προτείνει ο ίδιος που έχει και σφαιρική θεώρηση των δεδομένων και όχι ο ακτινοδιαγνώστης.