ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΣΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ , ΔΙΔΑΣΚΑΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ 3 ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΕ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΠΙΟΥ, ΑΡΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΠΩΣ ΟΙ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΧΟΥΝ ΣΑΝ ΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.
ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΘΕΙ ΑΜΕΣΑ Ο ΚΩΔΙΚΟΣ .50, ΣΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΑΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ.
ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΣΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ , ΔΙΔΑΣΚΑΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ 3 ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΕ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΠΙΟΥ, ΑΡΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΠΩΣ ΟΙ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΧΟΥΝ ΣΑΝ ΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ: ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΘΕΙ ΑΜΕΣΑ Ο ΚΩΔΙΚΟΣ .50, ΣΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΑΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ. ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.