Ο τομέας των δομικών/κατασκευών είναι θεμελιώδους σημασίας για τις υποδομές και την ανάπτυξη της χώρας μας σε πολλά επίπεδα.
Για το λόγο αυτό πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη σημασία στην εκπαίδευση πρώτου επιπέδου, στα πλαίσια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Επαγγελματικού Λυκείου, των μεσαίων στελεχών που αποτελούν τον συνδετικό κρίκο μεταξύ των μηχανικών και του εργατοτεχνικού προσωπικού.
Στο παρόν σχέδιο νόμου ο τομέας των Δομικών είναι συρρικνωμένος.
Γι’ αυτό προτείνω:
Α) Την ουσιαστική διεύρυνση του τομέα με τις παρακάτω ειδικότητες (μαζί με την ήδη υπάρχουσα στο σχέδιο νόμου):
- Τεχνικός Έργων Υποδομής
- Τεχνικός Κτιριακών Έργων
Θεωρώ ότι οι ειδικότητες πρέπει να μην είναι πολλές, να καλύπτουν τους βασικούς τομείς του κλάδου και να είναι διακριτές μεταξύ τους.
Β) την εισαγωγή μαθήματος, στην ομάδα προσανατολισμού Τεχνολογικών εφαρμογών της Α΄ τάξης ΕΠΑΛ, με όνομα :
«Αρχές σχεδιασμού και υλοποίησης σύγχρονων δομικών έργων»
Γ) Να παραμείνει το μάθημα της Τεχνολογίας στο Γυμνάσιο ως έχει σήμερα.
Ο τομέας των δομικών/κατασκευών είναι θεμελιώδους σημασίας για τις υποδομές και την ανάπτυξη της χώρας μας σε πολλά επίπεδα. Για το λόγο αυτό πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη σημασία στην εκπαίδευση πρώτου επιπέδου, στα πλαίσια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Επαγγελματικού Λυκείου, των μεσαίων στελεχών που αποτελούν τον συνδετικό κρίκο μεταξύ των μηχανικών και του εργατοτεχνικού προσωπικού. Στο παρόν σχέδιο νόμου ο τομέας των Δομικών είναι συρρικνωμένος. Γι’ αυτό προτείνω: Α) Την ουσιαστική διεύρυνση του τομέα με τις παρακάτω ειδικότητες (μαζί με την ήδη υπάρχουσα στο σχέδιο νόμου): - Τεχνικός Έργων Υποδομής - Τεχνικός Κτιριακών Έργων Θεωρώ ότι οι ειδικότητες πρέπει να μην είναι πολλές, να καλύπτουν τους βασικούς τομείς του κλάδου και να είναι διακριτές μεταξύ τους. Β) την εισαγωγή μαθήματος, στην ομάδα προσανατολισμού Τεχνολογικών εφαρμογών της Α΄ τάξης ΕΠΑΛ, με όνομα : «Αρχές σχεδιασμού και υλοποίησης σύγχρονων δομικών έργων» Γ) Να παραμείνει το μάθημα της Τεχνολογίας στο Γυμνάσιο ως έχει σήμερα.