Η επαναφορά του μαθήματος Πολιτειακή παιδεία από το Υπουργίο Παιδείας αρχικά κρίνεται ως ενέργεια εξαιρετικά θετική.Όμως η ασάφεια και το συγκεκριμένο της διδασκαλίας του θέματος έτσι που ένα κατακερματισμένο σε τρεις μήνες θεματικούς άξονες,φοβάμαι μήπως παραγκωνίζεται την αξία της Πολιτελειακής Παιδείας ως θεμελειώδους έννοιας για τη Δημοκρατία.Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι στην Ευρώπη το μάθημα αυτό είναι υποχρεωτικό και αυτεξούσιο από το Γύμνασιο με στόχο να διαμορφωθεί την προσωπικότητα του μαθητή και μελλοντικού πολίτη.
Η επαναφορά του μαθήματος Πολιτειακή παιδεία από το Υπουργίο Παιδείας αρχικά κρίνεται ως ενέργεια εξαιρετικά θετική.Όμως η ασάφεια και το συγκεκριμένο της διδασκαλίας του θέματος έτσι που ένα κατακερματισμένο σε τρεις μήνες θεματικούς άξονες,φοβάμαι μήπως παραγκωνίζεται την αξία της Πολιτελειακής Παιδείας ως θεμελειώδους έννοιας για τη Δημοκρατία.Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι στην Ευρώπη το μάθημα αυτό είναι υποχρεωτικό και αυτεξούσιο από το Γύμνασιο με στόχο να διαμορφωθεί την προσωπικότητα του μαθητή και μελλοντικού πολίτη.