• Σχόλιο του χρήστη 'ΖΙΟΥΒΕΛΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ' | 28 Νοεμβρίου 2009, 14:33

    Για τον διορισμό ο βαθμός πτυχίου και η συμμετοχή σε Έναν ΑΣΕΠ επιτυχώς αρκεί. Γιατί θα πρέπει να δίνουν ΑΣΕΠ κάθε 2 χρόνια τη στιγμή που ήταν επιτυχόντες μια φορά; Να γίνει επετηρίδα αξιολογική ΑΣΕΠ και βαθμού πτυχίου και μόνο αν θέλει ο υποψήφιος για διορισμό να βελτιώσει τη βαθμολογία του να συμμετάσχει τότε και σε άλλον ΑΣΕΠ. Το σύνθημα πρώτα ο μαθητής μπορεί να ακούγεται ωραίο αλλά δεν πρέπει να αγνοούμε ότι ένας εκπαιδευτικός μπορεί να κάνει το καλό ή το κακό τόσες φορές όσοι είναι οι μαθητές του ή μάλλον όσες είναι οι μαθητοώρες του. Θέλω να πω ότι ένας εκπαιδευτικός μακρυά από το σπίτι του, από την οικογένειά του, τα παιδιά του, είναι ψυχολογικά βεβαρημένος. Τι καλό μάθημα θα κάνει στα ξένα παιδιά όταν είναι για χρόνια εκατοντάδες χιλιόμετρα μακρυά απ' τα δικά του; Αν μείνει 3 τουλάχιστον χρόνια σε μακρινή περιοχή διορισμού μια μητέρα π.χ. θα κοπιάζει για τους μαθητές της χωρίς να μπορεί να βλέπει τα παιδιά της ή να διαβάζει μαζί τους ποτέ; Θα τα αφήσει στην 3η δημοτικού και θα τα δει ξανά στο γυμνάσιο, ή στην 1η λυκείου και θα τα βρει φοιτητές; Ο εκπαιδευτικός δεν είναι μηχάνημα να το βάζεις στην πρίζα, έχει ψυχή και έχει να κάνει με ψυχές. Γι αυτό δικαίωμα μετάθεσης πρέπει να έχουν όλοι άπαξ και υπηρέτησαν 1 χρόνο στην οργανική τους. Δικαίωμα απόσπασης νάχουν κατά κύριο λόγω οι έχοντες οικογένεια, όσοι έχουν προβλήματα υγείας και μετά όλοι οι άλλοι. κάθε έγκριση απόσπασης και κάθε απόρριψη να αιτιολογείται προς τον ενδιαφερόμενο και προς το υπουργείο.Τα κενά για μεταθέσεις ή διορισμούς να είναι εντοπισμένα με αριθμό ωρών ανά περιοχή ώστε να μην περατηρείται το φαινόμενο να διορίζονται ή να μετατίθενται υπεράριθμοι. Σίγουρα δεν θα πρέπει να παίρνουν τα μόρια της οργανικής τους όσοι υπηρετούν στο υπουργείο ή γενικά σε γραφεία και άλλες υπηρεσίες. Ο μαθητής θα βρίσκεται στην πρώτη θέση αν η πολιτεία του προσφέρει αναλυτικά προγράμματα, βιβλία, τεχνολογική υποστήριξη και πάψει να τον αναγκάζει αυτόν και την οικογένειά του να πληρώνει πολλαπλώς για την εκπαίδευσή του. Είναι δυνατόν να διδάσκεται ο μαθητής 2 ξένες γλώσσες στο σχολείο του και να μην υπάρχει πρόγραμμα για να παίρνει πτυχίο σ΄αυτές στην 3η π.χ. γυμνασίου; Κάνει πληροφορική στο γυμνάσιο φτάνει σε εισαγωγή προγραμματισμού και στο λύκειο το μάθημα είναι προααιρετικό και θεωρητικό, ενώ διδάσκεται π.χ 6 ώρες εβδομαδιαίως αρχαία ελληνικά; Αυτό θεωρείται αναλυτικό πρόγραμμα ευρωπαικού σχολείου; Σταματήστε να κάνετε το εκπαιδευτικό σύστημα δρόμο για τον πρώτο ΑΣΕΠ της ζωής των μαθητών (πανελλαδικές εξετάσεις) και τότε πράγματι θα ισχύει το "πρώτα ο μαθητής" κι όχι να έχει εκπαιδευτικούς τυραννισμένους με πολλαπλούς ΑΣΕΠ, ξενιτεμένους, ψυχολογικά ράκη. Το υπουργείο πρέπει να έχει στην ίδια προτεραιότητα μαθητή και εκπαιδευτικό πρέπει και οι δύο να αισθάνονται ασφαλείς για να λειτουργήσουν και να συνυπάρξουν. Είμαι εκπαιδευτικός από το 1990 στα σχολεία, αναπληρωτής 7 χρόνια, το σύστημα προσλήψεων χειροτερεύει αντί να βελτιώνεται, οι νέοι συνάδελφοι αν και έχουν όρεξη απογοητεύονται βλέποντας τον γολγοθά του ωρωμίσθιου και αναπληρωτή και της μονιμοποίησης μπροστά τους. Δεν λύνονται τα προβλήματα με το να αυστηροποιούνται οι όροι διορισμών και μεταθέσεων.