Ο σχεδιασμός είναι μια λειτουργία που απαιτεί νοημοσύνη, φαντασία, δημιουργικότητα και άλλα στοιχεία της ανθρώπινης σκέψης. Αυτά είναι και τα στοιχεία που καλλιεργούνται στους μαθητές που επιλέγουν να φοιτήσουν στον τομέα εφαρμοσμένων τεχνών.
Στο άρθρο 8, «ομάδες προσανατολισμού, τομείς, ειδικότητες» δεν συμπεριλαμβάνεται ο συγκεκριμένος τομέας.
Κύριε Υπουργέ Παιδείας σύμφωνα με το σχέδιο νόμου που θέσατε σε διαβούλευση, οι μαθητές με καλλιτεχνικές δεξιότητες, που έχουν επιλέξει τον συγκεκριμένο τομέα ουσιαστικά αναγκάζονται
1.να στραφούν στην κατάρτιση (ΣΕΚ, ΙΕΚ) ή
2.να αλλάξουν επιλογή, προκειμένου να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε ανώτερη βαθμίδα.
Θεωρώ ότι είναι απαραίτητο να ενταχθεί στα ΕΠΑΛ ο τομέας εφαρμοσμένων τεχνών
και η θεσμοθέτηση των κατευθύνσεων/ειδικοτήτων Γραφικών Τεχνών - Γραφιστικής, Διακόσμησης – Σχεδιασμού Εσωτερικών Χώρων, Φωτογραφίας και Συντήρησης Έργων Τέχνης .
Ο σχεδιασμός είναι μια λειτουργία που απαιτεί νοημοσύνη, φαντασία, δημιουργικότητα και άλλα στοιχεία της ανθρώπινης σκέψης. Αυτά είναι και τα στοιχεία που καλλιεργούνται στους μαθητές που επιλέγουν να φοιτήσουν στον τομέα εφαρμοσμένων τεχνών. Στο άρθρο 8, «ομάδες προσανατολισμού, τομείς, ειδικότητες» δεν συμπεριλαμβάνεται ο συγκεκριμένος τομέας. Κύριε Υπουργέ Παιδείας σύμφωνα με το σχέδιο νόμου που θέσατε σε διαβούλευση, οι μαθητές με καλλιτεχνικές δεξιότητες, που έχουν επιλέξει τον συγκεκριμένο τομέα ουσιαστικά αναγκάζονται 1.να στραφούν στην κατάρτιση (ΣΕΚ, ΙΕΚ) ή 2.να αλλάξουν επιλογή, προκειμένου να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε ανώτερη βαθμίδα. Θεωρώ ότι είναι απαραίτητο να ενταχθεί στα ΕΠΑΛ ο τομέας εφαρμοσμένων τεχνών και η θεσμοθέτηση των κατευθύνσεων/ειδικοτήτων Γραφικών Τεχνών - Γραφιστικής, Διακόσμησης – Σχεδιασμού Εσωτερικών Χώρων, Φωτογραφίας και Συντήρησης Έργων Τέχνης .