Οι προτασεις μου ειναι:
1.100% θεματα απο τραπεζα θεματων κοινα για ολη την Ελλαδα.
2.Καλυμμενα στοιχεια μαθητη.
3.Βαθμολογηση γραπτων σε βαθμολογικα κεντρα η εστω σε σχολεια αλλης περιφερειας.
Ετσι εξασφαλιζουμε:
1.Αξιολογηση των μαθητων με ισους ορους.
2.Περιορισμο της υποκειμενικοτητας.
Ετσι προλαβαινουμε:
1.Πιεσεις στους καθηγητες για χαριστικες βαθμολογιες.
2.Εκβιασμους και γενικοτερα φαινομενα διαφθορας και συναλλαγων (ιδιαιτερα μαθηματα κ.α. )
3.Μετακινησεις μαθητων προς ιδιωτικα σχολεια για εξαγορα βαθμολογιας.
Οι προτασεις μου ειναι: 1.100% θεματα απο τραπεζα θεματων κοινα για ολη την Ελλαδα. 2.Καλυμμενα στοιχεια μαθητη. 3.Βαθμολογηση γραπτων σε βαθμολογικα κεντρα η εστω σε σχολεια αλλης περιφερειας. Ετσι εξασφαλιζουμε: 1.Αξιολογηση των μαθητων με ισους ορους. 2.Περιορισμο της υποκειμενικοτητας. Ετσι προλαβαινουμε: 1.Πιεσεις στους καθηγητες για χαριστικες βαθμολογιες. 2.Εκβιασμους και γενικοτερα φαινομενα διαφθορας και συναλλαγων (ιδιαιτερα μαθηματα κ.α. ) 3.Μετακινησεις μαθητων προς ιδιωτικα σχολεια για εξαγορα βαθμολογιας.