Α’ Λυκείου:
Το μάθημα Εφαρμογές Πληροφορικής, δύο (2) ωρών, να είναι μέρος του κοινού εκπαιδευτικού προγράμματος των μαθημάτων Γενικής Παιδείας της Α’ Λυκείου και όχι μάθημα επιλογής. Στο μάθημα Εφαρμογές Πληροφορικής, ο μαθητής θα πρέπει όχι μόνο να γνωρίσει και να κατανοήσει την ορθή χρήση ενός συνόλου από απαραίτητες εφαρμογές της Πληροφορικής αλλά και να αναπτύξει ώριμη «ψηφιακή συμπεριφορά» που θα του επιτρέψει να ενταχθεί και να λειτουργήσει ως πολίτης των μελλοντικών ψηφιακών κοινωνιών. Στο πλαίσιο αυτό το μάθημα θα πρέπει να περιλαμβάνει ζητήματα όπως η ασφαλής χρήση των δικτύων, του διαδικτύου και των υπηρεσιών τους (ασφαλή επικοινωνία και ασφαλείς συναλλαγές, εργαλεία συνεργατικότητας και δυναμική των ψηφιακών κοινοτήτων, ηλεκτρονική διακυβέρνηση και δημοκρατία, ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα, ζητήματα ψηφιακής ηθικής κλπ).
Β’ Λυκείου
Προσθήκη μαθήματος Επιστήμη Υπολογιστών/Αλγοριθμική, δύο (2) ωρών, ως μάθημα του κοινού εκπαιδευτικού προγράμματος των μαθημάτων Γενικής Παιδείας της Β’ Λυκείου. Στο μάθημα αυτό ο μαθητής θα διδάσκεται τις βασικές αρχές της επιστήμης υπολογιστών και θα εισάγεται στην αλγοριθμική αναπτύσσοντας την κριτική, αναλυτική και συνθετική του σκέψη και τη δημιουργικότητά του.
Γ’ Λυκείου
Προσθήκη μαθήματος Επιστήμη Υπολογιστών/Ανάλυση και Σχεδίαση Αλγορίθμων, Προγραμματισμός, ως μάθημα της Ομάδας Προσανατολισμού των Θετικών Σπουδών (που στην πραγματικότητα θα έπρεπε να μετονομαστεί σε Ομάδα Προσανατολισμού των Θετικών και Τεχνολογικών Σπουδών). Το μάθημα αυτό έχει σημαντικά οφέλη, τα οποία δεν προσφέρει κανένα από τα υπόλοιπα μαθήματα, στην ανάπτυξη των ικανοτήτων του μαθητή στην ανάλυση, κατανόηση και επίλυση προβλημάτων, καταστάσεων αλλά και εννοιών, που γνωρίζει είτε κατά τη διάρκεια των μαθημάτων του στην Γ’ τάξη, είτε στις μετέπειτα σπουδές του σε οποιαδήποτε τμήμα Θετικών και Τεχνολογικών σπουδών της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Α’ Λυκείου: Το μάθημα Εφαρμογές Πληροφορικής, δύο (2) ωρών, να είναι μέρος του κοινού εκπαιδευτικού προγράμματος των μαθημάτων Γενικής Παιδείας της Α’ Λυκείου και όχι μάθημα επιλογής. Στο μάθημα Εφαρμογές Πληροφορικής, ο μαθητής θα πρέπει όχι μόνο να γνωρίσει και να κατανοήσει την ορθή χρήση ενός συνόλου από απαραίτητες εφαρμογές της Πληροφορικής αλλά και να αναπτύξει ώριμη «ψηφιακή συμπεριφορά» που θα του επιτρέψει να ενταχθεί και να λειτουργήσει ως πολίτης των μελλοντικών ψηφιακών κοινωνιών. Στο πλαίσιο αυτό το μάθημα θα πρέπει να περιλαμβάνει ζητήματα όπως η ασφαλής χρήση των δικτύων, του διαδικτύου και των υπηρεσιών τους (ασφαλή επικοινωνία και ασφαλείς συναλλαγές, εργαλεία συνεργατικότητας και δυναμική των ψηφιακών κοινοτήτων, ηλεκτρονική διακυβέρνηση και δημοκρατία, ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα, ζητήματα ψηφιακής ηθικής κλπ). Β’ Λυκείου Προσθήκη μαθήματος Επιστήμη Υπολογιστών/Αλγοριθμική, δύο (2) ωρών, ως μάθημα του κοινού εκπαιδευτικού προγράμματος των μαθημάτων Γενικής Παιδείας της Β’ Λυκείου. Στο μάθημα αυτό ο μαθητής θα διδάσκεται τις βασικές αρχές της επιστήμης υπολογιστών και θα εισάγεται στην αλγοριθμική αναπτύσσοντας την κριτική, αναλυτική και συνθετική του σκέψη και τη δημιουργικότητά του. Γ’ Λυκείου Προσθήκη μαθήματος Επιστήμη Υπολογιστών/Ανάλυση και Σχεδίαση Αλγορίθμων, Προγραμματισμός, ως μάθημα της Ομάδας Προσανατολισμού των Θετικών Σπουδών (που στην πραγματικότητα θα έπρεπε να μετονομαστεί σε Ομάδα Προσανατολισμού των Θετικών και Τεχνολογικών Σπουδών). Το μάθημα αυτό έχει σημαντικά οφέλη, τα οποία δεν προσφέρει κανένα από τα υπόλοιπα μαθήματα, στην ανάπτυξη των ικανοτήτων του μαθητή στην ανάλυση, κατανόηση και επίλυση προβλημάτων, καταστάσεων αλλά και εννοιών, που γνωρίζει είτε κατά τη διάρκεια των μαθημάτων του στην Γ’ τάξη, είτε στις μετέπειτα σπουδές του σε οποιαδήποτε τμήμα Θετικών και Τεχνολογικών σπουδών της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.