Καλησπέρα,
δεν υπάρχει πρόβλεψη για σχολές επαγγελματικής κατάρτισης με το σκεπτικό οτι σε οδηγούν στην αγορά εργασίας, ενω δεν σε οδηγούν στην αγορα εργασίας με το δίπλωμα ότα εχουν επαγγελματικά δικαιώματα λυκείου 4.
Απαραίτητη η ίδρυση πανεπιστημιακού επιπεδου ΙΕΚ που με ένα ή 2 ετη να αποκτούν το μοναδικό τίτλο εξειδίκευσης σε συγκεκριμένο επάγγελμα.
Αποκοπή γενικών σπουδών απο πρόσβαση στην αγορά εργασίας αν δεν δίνουν εξεάσεις στα πανεπιστημιακά ΙΕΚ για να επιβεβαιώσουν την κατάρτιση τους.
Αποκοπη της τριτοβάθμιας απο τα πτυχία -αδειες ασκήσεως επαγγέλματος.
Δεν ισχύει σητν πράξη οτι το πτυχίο σε καταρτίζει σε επάγγελμα.
Η ιταλία η ρουμανία η αγγλία το κάνει , εμείς γιατί εχουμε τις συντεχνίες να βαφτίζουν επαγγελματίες.
Επικινδυνο και αντιευρωαπαικό, να παραμένουμε ουγκάντα το 2013.
κάποτε θα βάλουν κάποιοι μυαλό, ή θα τους βάλουμε.
ευχαριστώ
Καλησπέρα, δεν υπάρχει πρόβλεψη για σχολές επαγγελματικής κατάρτισης με το σκεπτικό οτι σε οδηγούν στην αγορά εργασίας, ενω δεν σε οδηγούν στην αγορα εργασίας με το δίπλωμα ότα εχουν επαγγελματικά δικαιώματα λυκείου 4. Απαραίτητη η ίδρυση πανεπιστημιακού επιπεδου ΙΕΚ που με ένα ή 2 ετη να αποκτούν το μοναδικό τίτλο εξειδίκευσης σε συγκεκριμένο επάγγελμα. Αποκοπή γενικών σπουδών απο πρόσβαση στην αγορά εργασίας αν δεν δίνουν εξεάσεις στα πανεπιστημιακά ΙΕΚ για να επιβεβαιώσουν την κατάρτιση τους. Αποκοπη της τριτοβάθμιας απο τα πτυχία -αδειες ασκήσεως επαγγέλματος. Δεν ισχύει σητν πράξη οτι το πτυχίο σε καταρτίζει σε επάγγελμα. Η ιταλία η ρουμανία η αγγλία το κάνει , εμείς γιατί εχουμε τις συντεχνίες να βαφτίζουν επαγγελματίες. Επικινδυνο και αντιευρωαπαικό, να παραμένουμε ουγκάντα το 2013. κάποτε θα βάλουν κάποιοι μυαλό, ή θα τους βάλουμε. ευχαριστώ