Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | 28 Νοεμβρίου 2009, 15:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κ. ΥΠΟΥΡΓΕ Στοιχειώδης κοινωνική ευαισθησία επιβάλλει να λάβετε ειδικά μέτρα για τους τρίτεκνους εκπαιδευτικούς.Συμφωνούμε πρώτα οι μαθητές ,όμως μην ξεχνάτε πως και εμείς έχουμε παιδιά που πηγαίνουν σχολείο και είμαστε αναγκασμένοι να τα περιφέρουμεαποπόλη σε πόλη και απο χωριό σε χωριό για πολλά χρόνια. Πολλοίαπο μας έχουν και παιδιά που σπουδάζουνκαιείμαστε αναγκασμένοι να κρατάμε και να πληρώνουμε τρία σπίτια, ούτε αυτό σαςενδιαφέρι; ΖΗΤΑΜE:1) ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ, Να δοοθεί δικαίωμα μετάθεσης και απόσπασης στους τρίτεκνους εκπαιδευτικούς απο τον πρώτο χρόνο διορισμού όταν αυτοί έχουν ήδη υπηρετήσει ως αναπληρωτές σε παραμεθόριες δυσπρόσιτες περιοχές. 2)Να έχουν προτεραιότητα στις αποσπάσεις σε διοικητικές υπηρεσίες όταν ήδη έχουν υπηρετήσει ως αναπληρωτές σε παραμεθόριες δυσπρόσιτες περιοχές χωρίς να προσμετρώνται τα μόρια του σχολείου στο οποίο ανήκουν αλά τα μόρια της πλησιέστερης σχολικής μονάδας, όσοι τρίτεκνοι το επιθυμούν να τοποθετούνται οριστικά σε διοικητικές υπηρεσίες. 3)Αν δεν υιοθετηθούν τα παραπάνω μέτρα στην ουσία μας εξοστρακίζετεαπο την εκπαίδευση αφου πολλοί απο μας δεν θα αντέξουν να συνεχίσουν τηνπολύχρονη περιπλάνηση. ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ- ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ 1)O Συνδυασμός προυπηρεσίας 24μηνο -ΑΣΕΠ είναι ο καλίτερος τρόπος, απορούμε λοιπόν γιατί τόση σπουδή να το αλλάξουμε; 2)ΑΝ καταργήσετετους πίνακες τι θα απογίνουν αυτοί που έίχαν προγραμματίσει τη ζωή τους και το διορισμό τους με βάση την προυπηρεσία; δεν σας ενδιαφέρει; 3)Γιατί επιμένετε στον ΑΣΕΠ και δεν συμπεριλαμβάνετε στα κριτήρια το βαθμό πτυχίου και τα μεταπτυχιακά; δεν καταλαβαίνετε ότι έτσι υποβαθμίζετε τα πτυχία μας και τα ΑΕΙ; 4)Οι εκπαιδευτικοί όπως διαπιστώνετε διαφωνούν με όλες αυτές τις αλλαγές που προτείνετε , τι θα κάνετε; θα αδιαφορήσετε; 5)ΘΑ πρέπει να καταλάβετε ότι η επαγγελματική ζωή του εκπαιδευτικού τιςπερισσότερες φορές δεν ξεκινά απο το διορισμό αλά απο τότε που ήταν ωρομίσθιος και αναπληρωτής και περιφερόταν σε ξερονήσια και σε δυσπρόσιτα χωριά, καλό θα ήταν λοιπόν να μην γενικεύτε ότα μιλάτεγια κενά και παρατυπίες. 6)μήπως σκέπτεσθε να καταργήσετε και τις μεταγραφές σε ΑΕΙ για τα παιδιά των τρίτεκνων εκπαιδευτικών; ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΛΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥΣ ΔΕ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ. ΜΕ ΤΙΜΗ Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ politeknia@in.gr