Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΕΥΑ- ΑΘΗΝΑ | 28 Νοεμβρίου 2009, 15:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με το σύστημα προσλήψεων των Πολυτέκνων Εκπαιδευτικών,που ισχύει σήμερα: Σύμφωνα μ'αυτό πολύτεκνοι πτυχιούχοι, κυρίως τεχνικών ειδικοτήτων,παρακάμπτοντας τον ΑΣΕΠ και χωρίς κανένα κριτήριο (παιδαγωγικό,προυπηρεσία ή άλλο), διορίζονται στον τόπο διαμονής τους χωρίς να λαμβάνονται υπόψιν οι πραγματικές ανάγκες του σχολείου διορισμού τους,με αποτέλεσμα να προκύπτουν υπεραριθμίες στα σχολεία αυτά,συνάδελφοι(ήδη διορισμένοι με τα απαιτούμενα κριτήρια) να απειλούνται με μετακινήσεις και να χάνουν την οργανική τους θέση(γιατί οιπολύτεκνοι δεν θεωρούνται υπεράριθμοι),ή τέλος να παρεμένουν όλοι με ελλειπές ή καθόλου ωράριο. Επίσης με τον τελευταίο νόμο του προηγούμενου Υπουργού Παιδείας Άρη Σπηλιωτόπουλο,δίνεται η δυνατότητα σε ήδη διορισμένους με μόνιμη θέση στο δημόσιο πολύτεκνους να παραιτηθούν από την υπηρεσία τους 1 μήνα πριν και να διοριστούν ως εκπαιδευτικοί μόνιμοι σε σχολεία,αφήνοντας υπηρεσίες που έχουν ελλείψεις προσωπικού(τρανταχτό παράδειγμα νοσηλευτές από νοσοκομεία). Σε μια εποχή οικονομικής κρίσης και ανεργίας τι προτίθεται να κάνει το Υπουργείο μ'αυτόν τον άνισο και άδικο νόμο που δημιουργεί επιπλέον προβλήματα λειτουργίας στην εκπαίδευση; Κατανοούμε την κοινωνική πολιτική προς τους πολύτεκνους και συμφωνούμε στην ενίσχυσή τους,αλλά γιατί όλοι οι πολύτεκνοι και ειδικά των τεχνικών ειδικοτήτων πρέπει να διορίζονται αποκλειστικά στην εκπαίδευση,εκτός κι αν θεωρείται η εκπαίδευση χωνευτήρι όλων...