ΤΟ ΕΠΑΛ ΗΤΑΝ ΤΟ " ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ" ΜΕ ΑΦΑΝΕΙΣ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΩΝΑΝ .ΜΑΖΕΥΑΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ , ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΤΡΟΦΙΜΑ, ΜΑΖΕΥΑΝ ΡΟΥΧΑ ΓΙΑ ΟΣΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ , ΑΓΚΑΛΙΑΖΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΟΡΦΑΝΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΗΓΟΡΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΝΟΙΩΣΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ,ΕΝΙΣΧΥΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΝ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΖΩΕΣ .Σ'ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΝΑΜΕ ΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΤΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΑ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΑΥΤΑ TA ΠΑΙΔΙΑ .ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ 240 ΠΑΙΔΙΑ ΕΚΛΕΙΣΕ ΑΝΗΚΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ.ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΟΙΤΟΥΝ?ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΗΣΟΥΝ?ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΥΣΤΑΤΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΕΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΧΑΡΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ!ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!
ΤΟ ΕΠΑΛ ΗΤΑΝ ΤΟ " ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ" ΜΕ ΑΦΑΝΕΙΣ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΩΝΑΝ .ΜΑΖΕΥΑΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ , ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΤΡΟΦΙΜΑ, ΜΑΖΕΥΑΝ ΡΟΥΧΑ ΓΙΑ ΟΣΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ , ΑΓΚΑΛΙΑΖΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΟΡΦΑΝΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΗΓΟΡΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΝΟΙΩΣΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ,ΕΝΙΣΧΥΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΝ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΖΩΕΣ .Σ'ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΝΑΜΕ ΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΤΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΑ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΑΥΤΑ TA ΠΑΙΔΙΑ .ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ 240 ΠΑΙΔΙΑ ΕΚΛΕΙΣΕ ΑΝΗΚΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ.ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΟΙΤΟΥΝ?ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΗΣΟΥΝ?ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΥΣΤΑΤΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΕΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΧΑΡΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ!ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!