Ο τομέας των δομικών έργων με ευθύνη των προηγούμενων διοικήσεων του υπουργείου αλλά και των συμβούλων τους κινδυνεύει με πλήρη απαξίωση και τα εργοτάξια στην χώρα μας από πλήρη αφελληνισμό. Άσχετα ονόματα ειδικοτήτων με, (ακατανόητα,) περιορισμένο αντικείμενο κάνουν ζημιά στον τομέα αλλά και την οικονομία-κοινωνία.
Εμποδίζεται από ερασιτεχνισμούς άσχετων ειδικών, η παραγωγή τεχνικών απαραίτητων στην οργάνωση-καθοδήγηση, (εργοδηγοί), των εργοταξίων των δομικών κατασκευών στην χώρα μας. Περιμένουμε την ανάκαμψη και την μείωση της ανεργίας από το ξεμπλοκάρισμα των μεγάλων δημοσίων έργων και κοροϊδεύουμε εαυτούς και αλλήλους αφού με την παρούσα κατάσταση γνωρίζουμε πως απλά θα βοηθήσουμε την μείωση της ανεργίας όμορων κρατών.
Είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ η συμπλήρωση του τομέα δομικών έργων με ειδικότητες ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟΥ όπως και να λέγονται αυτοί και όχι μόνο σχεδιαστές. Δεν υπάρχει νοήμων άνθρωπος στις τάξεις όλων των μηχανικών της χώρας που δεν το καταλαβαίνει και δεν συμφωνεί.
Επίσης τεχνικό σχολείο με περιορισμό του θεμελιακού για όλους τους τεχνικούς μαθήματος του σχεδίου σε δύο ώρες δεν μπορεί να υπάρξει.
Το μάθημα της τεχνολογίας γυμνασίου που αποτελεί ότι ποιο μοντέρνο έχει η εκπαίδευσή μας και απαραίτητο έμπρακτο επαγγελματικό προσανατολισμό, θα καταργηθεί μόλις μπόρεσε να ξεπεράσει την αρχική έλλειψη χώρων και εξοπλισμού;;;
Επιτέλους πρέπει να προχωρήσουμε διορθώνοντας και όχι διαιωνίζοντας λάθη.
Ο τομέας των δομικών έργων με ευθύνη των προηγούμενων διοικήσεων του υπουργείου αλλά και των συμβούλων τους κινδυνεύει με πλήρη απαξίωση και τα εργοτάξια στην χώρα μας από πλήρη αφελληνισμό. Άσχετα ονόματα ειδικοτήτων με, (ακατανόητα,) περιορισμένο αντικείμενο κάνουν ζημιά στον τομέα αλλά και την οικονομία-κοινωνία. Εμποδίζεται από ερασιτεχνισμούς άσχετων ειδικών, η παραγωγή τεχνικών απαραίτητων στην οργάνωση-καθοδήγηση, (εργοδηγοί), των εργοταξίων των δομικών κατασκευών στην χώρα μας. Περιμένουμε την ανάκαμψη και την μείωση της ανεργίας από το ξεμπλοκάρισμα των μεγάλων δημοσίων έργων και κοροϊδεύουμε εαυτούς και αλλήλους αφού με την παρούσα κατάσταση γνωρίζουμε πως απλά θα βοηθήσουμε την μείωση της ανεργίας όμορων κρατών. Είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ η συμπλήρωση του τομέα δομικών έργων με ειδικότητες ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟΥ όπως και να λέγονται αυτοί και όχι μόνο σχεδιαστές. Δεν υπάρχει νοήμων άνθρωπος στις τάξεις όλων των μηχανικών της χώρας που δεν το καταλαβαίνει και δεν συμφωνεί. Επίσης τεχνικό σχολείο με περιορισμό του θεμελιακού για όλους τους τεχνικούς μαθήματος του σχεδίου σε δύο ώρες δεν μπορεί να υπάρξει. Το μάθημα της τεχνολογίας γυμνασίου που αποτελεί ότι ποιο μοντέρνο έχει η εκπαίδευσή μας και απαραίτητο έμπρακτο επαγγελματικό προσανατολισμό, θα καταργηθεί μόλις μπόρεσε να ξεπεράσει την αρχική έλλειψη χώρων και εξοπλισμού;;; Επιτέλους πρέπει να προχωρήσουμε διορθώνοντας και όχι διαιωνίζοντας λάθη.