Κατά τη γνώμη μου, το νέο σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση έχει ένα πολύ σοβαρό κενό. Αυτό δεν είναι άλλο από την απουσία ενός σύγχρονου πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος με θέμα την Επιστήμη των Υπολογιστών/Πληροφορική. Στο μάθημα αυτό θα πρέπει να εξετάζονται μαθητές που επιθυμούν την εισαγωγή τους σε σχολές όπως του Πολυτεχνείου, Πληροφορικής, Φυσικομαθηματικών κ.α. αλλά και σε πολλές σχολές Οικονομικών.
Με τη μέχρι τώρα λογική του υπό συζήτηση συστήματος, οι μαθητές πρέπει να εξεταστούν σε 4 μαθήματα από τα οποία το ένα είναι υποχρεωτικά τα Νέα Ελληνικά. Όποτε μένουν τα εξής (για τις Θετικές-Τεχνολογικές επιστήμες): Μαθηματικά, Χημεία, Επιστήμη Υπολογιστών, Βιολογία, Φυσική. Αν δίναμε τη δυνατότητα σε κάθε Πανεπιστήμιο να επιλέξει τα τρία από τα παραπάνω, στα οποία θα έπρεπε να εξεταστούν οι μελλοντικοί φοιτητές τους ποια θα ήταν αυτά; Η ανάγνωση των προγραμμάτων σπουδών κάθε σχολής δίνει μία πρώτη απάντηση, αξίζει νομίζω να τη λάβουμε υπόψη.
Κατά τη γνώμη μου, το νέο σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση έχει ένα πολύ σοβαρό κενό. Αυτό δεν είναι άλλο από την απουσία ενός σύγχρονου πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος με θέμα την Επιστήμη των Υπολογιστών/Πληροφορική. Στο μάθημα αυτό θα πρέπει να εξετάζονται μαθητές που επιθυμούν την εισαγωγή τους σε σχολές όπως του Πολυτεχνείου, Πληροφορικής, Φυσικομαθηματικών κ.α. αλλά και σε πολλές σχολές Οικονομικών. Με τη μέχρι τώρα λογική του υπό συζήτηση συστήματος, οι μαθητές πρέπει να εξεταστούν σε 4 μαθήματα από τα οποία το ένα είναι υποχρεωτικά τα Νέα Ελληνικά. Όποτε μένουν τα εξής (για τις Θετικές-Τεχνολογικές επιστήμες): Μαθηματικά, Χημεία, Επιστήμη Υπολογιστών, Βιολογία, Φυσική. Αν δίναμε τη δυνατότητα σε κάθε Πανεπιστήμιο να επιλέξει τα τρία από τα παραπάνω, στα οποία θα έπρεπε να εξεταστούν οι μελλοντικοί φοιτητές τους ποια θα ήταν αυτά; Η ανάγνωση των προγραμμάτων σπουδών κάθε σχολής δίνει μία πρώτη απάντηση, αξίζει νομίζω να τη λάβουμε υπόψη.