Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Disamas G. | 28 Νοεμβρίου 2009, 15:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μια ματιά φτάνει για να δει κανείς πόσο εύκολα διασπάται ο κλάδος μας σε επιμέρους ομάδες που τις διαμορφώνουν μικροσυμφέροντα. Η τακτική "διαίρει και βασίλευε" ιστορικά έχει αποδειχτεί η πιο πετυχημένη, όταν πρόκειται να θεσπιστούν άδικα μέτρα. Μη βγάζετε ο ένας τα μάτια του άλλου. Και οι τρίτεκνοι έχουν ανάγκη τις αποσπάσεις και οι δίτεκνοι και ένας άτεκνος ή άγαμος. Τα δύο χρόνια εξάλλου υποχρεωτικής παραμονής σε ένα τόπο είναι δράμα για έναν αναπληρωτή με οικογένεια, ο οποίος έχει γυρίσει την Ελλάδα. Η στοχοποίηση του κλάδου μας είναι συστηματική. Αυτή η δήθεν ανοιχτή διαβούλευση δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια ομαδική ψυχοθεραπεία, που μας κάνει να βγάζουμε από μέσα μας το χειρότετο εαυτό. Έχεις κανείς την ψευδαίσθηση ότι η Διαμαντοπούλου θα τα διαβάσει όλα αυτά; Η πρόταση νόμου που θα κατατεθεί θα με επιβεβαιώσει. Η μόνη λύση είναι οι απεργιακές κινητοποιήσεις. Επειδή μάλιστα μια απλή απεργία δεν τους ενοχλεί (εξοικονομούν και χρήματα), το μόνο που μας μένει είναι δυστυχώς απεργία στις πανελλαδικές. Μόνο έτσι θα μας προσέξουν και λίγο τα ΜΜΕ, όταν σταματήσουν να ασχολούνται με τον κάθε γραφικό. Και για να προλάβω κάποιους που θα σπεύσουν να με κατακεραυνώσουν για τη δήθεν αντιπαιδαγωγική πρότασή μου, να πω ότι και ο ίδιος έδωσα ως μαθητής πανελλαδικές τον Ιούλιο (ας όψονται οι απεργίες του '90)