Συγκινητικό! Βγαλμένο από τα νιάτα μου το πρόγραμμα πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων, όταν έδινα μαθηματικά, χημεία, φυσική και έκθεση για να σπουδάσω ηλεκτρολόγος μηχανικός. Αντιλαμβάνομαι ότι κάθε ομάδα εκπαιδευτικών θέλει να προασπίσει τις θέσεις της και δεν έχει νόημα αν είναι πιο σημαντικοί οι αλγόριθμοι, οι χημικές ενώσεις ή τα "αρχαία ιταλικά" για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση άλλα δεν γίνεται να αποσυνδεθεί η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ(από τη σκοπιά του προγραμματισμού και όχι της χρήσης όπως διδάσκεται στις μικρότερες τάξεις)από ένα σημαντικό αιθμό σχολών της Ομάδας Προσανατολισμού των Θετικών Σπουδών όπως ορίζεται στο υπό διαβούλευση πρόγραμμα.
Συγκινητικό! Βγαλμένο από τα νιάτα μου το πρόγραμμα πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων, όταν έδινα μαθηματικά, χημεία, φυσική και έκθεση για να σπουδάσω ηλεκτρολόγος μηχανικός. Αντιλαμβάνομαι ότι κάθε ομάδα εκπαιδευτικών θέλει να προασπίσει τις θέσεις της και δεν έχει νόημα αν είναι πιο σημαντικοί οι αλγόριθμοι, οι χημικές ενώσεις ή τα "αρχαία ιταλικά" για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση άλλα δεν γίνεται να αποσυνδεθεί η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ(από τη σκοπιά του προγραμματισμού και όχι της χρήσης όπως διδάσκεται στις μικρότερες τάξεις)από ένα σημαντικό αιθμό σχολών της Ομάδας Προσανατολισμού των Θετικών Σπουδών όπως ορίζεται στο υπό διαβούλευση πρόγραμμα.