ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ.
Μετά τα θέματα των τελευταίων 2 ετών με αποκορύφωμα τα φετινά και ειδικά στα Μαθηματικά , την Φυσική διαφαίνεται καθαρά ότι αυτοί που καθορίζουν τα θέματα των εξετάσεων
είναι σαφώς προετοιμασμένοι και προσανατολισμένοι σε επιλογές
που δεν προκύπτουν συνεργατικά και πάντως όχι το βράδυ
το προηγούμενο των εξετάσεων.
Για να σας το θέσω πιο απλά, δημιουργείται η πεποίθηση πως τα έχουν έτοιμα από πριν, στο χαρτοφύλακά τους.
Αυτό από μόνο του θέτει σημαντικό θέμα αμφισβήτησης του αδιάβλητου των εξετάσεων,
πέρα από το επίσης σημαντικό γεγονός πως θέματα εξετάσεων
ακραίων απαιτήσεων δεν μπορεί να καλύψει σε καμία περίπτωση η δουλειά του σχολείου,
όσο προικισμένοι κι αν είναι οι μαθητές, όσο αξιόλογος κι αν είναι ο διδάσκων.
Η κατάσταση επιβαρύνεται σαφώς από την παρουσία των ΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ της ΚΕΓΕ.
Συζητείται έντονα η περίπτωση εκπαιδευτικού ΠΕ4 που παρόλο που στο παρελθόν έχει απολυθεί από ιδιωτικό σχολείο με ΠΥΣΔΕ με αιτιολογία «αντισυναδελφικη συμπεριφορά» , κατάφερε να αναδειχθεί ως σύμβουλος και συμμετέχει στις επιτροπές θεματοδοσίας για 4η συνεχή χρονιά !
Σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς, είναι κάτι περισσότερο από επιβεβλημένο, τα στελέχη της εκπαίδευσης, οι έχοντες την ευθύνη κρισίμων επιλογών, όχι απλά να είναι ακέραιοι, αλλά και να φαίνονται.
ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΜΕ ΝΕΑ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ στην ΚΕΓΕ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΠΟΤΕ.
Με γνωστό το προσωπικό ενδιαφέρον που επιδεικνύετε, πιστεύω πως θα εξετάσετε με προσοχή τον ΕΘΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ στο ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ ώστε να εκλείψουν φαινόμενα που συμβαίνουν τα τελευταία χρόνια στις πανελλαδικές στην ΚΕΓΕ.
Μετά τιμής.
Μ.Κουλιφέτης – Καθηγητής Χημικός
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ. Μετά τα θέματα των τελευταίων 2 ετών με αποκορύφωμα τα φετινά και ειδικά στα Μαθηματικά , την Φυσική διαφαίνεται καθαρά ότι αυτοί που καθορίζουν τα θέματα των εξετάσεων είναι σαφώς προετοιμασμένοι και προσανατολισμένοι σε επιλογές που δεν προκύπτουν συνεργατικά και πάντως όχι το βράδυ το προηγούμενο των εξετάσεων. Για να σας το θέσω πιο απλά, δημιουργείται η πεποίθηση πως τα έχουν έτοιμα από πριν, στο χαρτοφύλακά τους. Αυτό από μόνο του θέτει σημαντικό θέμα αμφισβήτησης του αδιάβλητου των εξετάσεων, πέρα από το επίσης σημαντικό γεγονός πως θέματα εξετάσεων ακραίων απαιτήσεων δεν μπορεί να καλύψει σε καμία περίπτωση η δουλειά του σχολείου, όσο προικισμένοι κι αν είναι οι μαθητές, όσο αξιόλογος κι αν είναι ο διδάσκων. Η κατάσταση επιβαρύνεται σαφώς από την παρουσία των ΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ της ΚΕΓΕ. Συζητείται έντονα η περίπτωση εκπαιδευτικού ΠΕ4 που παρόλο που στο παρελθόν έχει απολυθεί από ιδιωτικό σχολείο με ΠΥΣΔΕ με αιτιολογία «αντισυναδελφικη συμπεριφορά» , κατάφερε να αναδειχθεί ως σύμβουλος και συμμετέχει στις επιτροπές θεματοδοσίας για 4η συνεχή χρονιά ! Σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς, είναι κάτι περισσότερο από επιβεβλημένο, τα στελέχη της εκπαίδευσης, οι έχοντες την ευθύνη κρισίμων επιλογών, όχι απλά να είναι ακέραιοι, αλλά και να φαίνονται. ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΜΕ ΝΕΑ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ στην ΚΕΓΕ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΠΟΤΕ. Με γνωστό το προσωπικό ενδιαφέρον που επιδεικνύετε, πιστεύω πως θα εξετάσετε με προσοχή τον ΕΘΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ στο ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ ώστε να εκλείψουν φαινόμενα που συμβαίνουν τα τελευταία χρόνια στις πανελλαδικές στην ΚΕΓΕ. Μετά τιμής. Μ.Κουλιφέτης – Καθηγητής Χημικός