Εδώ υπάρχει μια μεγάλη παρεξήγηση! Το Γενικό Λύκειο δεν έχει σκοπό να εκπαιδεύσει τους μαθητές με εξεζητημένες τεχνικές γνώσεις· αυτές τις παραχωρεί το Τεχνικό Λύκειο. Η όλη συζήτηση λοιπόν είναι για το αν και που θα απασχοληθούν οι συνάδελφοί μας της πληροφορικής!
Αλήθεια στο Δημοτικό είναι χρήσιμο το μάθημα; Η εκμάθηση δημιουργίας email και fb είναι τόσο απαραίτητα για τα παιδάκια των 7-12 ετών;
Η πληροφορική (ή καλύτερα χειρισμός πληκτρολογίου) κάνει τα παιδάκια αυτά να είναι του καναπέ και αργότερα του internet cafe.
Εν κατακλείδει λοιπόν ποιο μάθημα είναι πλέον σημαντικό (με το χέρι στη καρδιά)η ΧΗΜΕΙΑ που διέπει το σύμπαν ή η πληροφορική που είναι δημιούργημα καθαρά του ανθρώπου για να λύνει προβλήματα και να τον διευκολύνει αλλά το οποίο τις απλές ή και σύνθετες δεξιότητες μπορεί κάποιος να τις διδαχθεί αργότερα σε κάποια ανώτερη σχολή.
ΥΓ. Ποιος θυμάται τους περίφημους γεωμετρικούς τόπους στη Γεωμετρία; Αυτοί κι αν ήταν το απάνθισμα της αναλυτικής και συνθετικής σκέψης. Κι όμως αφαιρέθηκαν από την ύλη χωρίς να ανοίξει μύτη.Ας μη κατηγορούμε λοιπόν αβίαστα το παλαιό σχολείο με τη χιλιοειπωμένη εδώ στη δημ. διαβούλευση φράση: "ας μην γυρίσουμε την Ελληνική εκπαίδευση πίσω σε άλλες εποχές".
Εδώ υπάρχει μια μεγάλη παρεξήγηση! Το Γενικό Λύκειο δεν έχει σκοπό να εκπαιδεύσει τους μαθητές με εξεζητημένες τεχνικές γνώσεις· αυτές τις παραχωρεί το Τεχνικό Λύκειο. Η όλη συζήτηση λοιπόν είναι για το αν και που θα απασχοληθούν οι συνάδελφοί μας της πληροφορικής! Αλήθεια στο Δημοτικό είναι χρήσιμο το μάθημα; Η εκμάθηση δημιουργίας email και fb είναι τόσο απαραίτητα για τα παιδάκια των 7-12 ετών; Η πληροφορική (ή καλύτερα χειρισμός πληκτρολογίου) κάνει τα παιδάκια αυτά να είναι του καναπέ και αργότερα του internet cafe. Εν κατακλείδει λοιπόν ποιο μάθημα είναι πλέον σημαντικό (με το χέρι στη καρδιά)η ΧΗΜΕΙΑ που διέπει το σύμπαν ή η πληροφορική που είναι δημιούργημα καθαρά του ανθρώπου για να λύνει προβλήματα και να τον διευκολύνει αλλά το οποίο τις απλές ή και σύνθετες δεξιότητες μπορεί κάποιος να τις διδαχθεί αργότερα σε κάποια ανώτερη σχολή. ΥΓ. Ποιος θυμάται τους περίφημους γεωμετρικούς τόπους στη Γεωμετρία; Αυτοί κι αν ήταν το απάνθισμα της αναλυτικής και συνθετικής σκέψης. Κι όμως αφαιρέθηκαν από την ύλη χωρίς να ανοίξει μύτη.Ας μη κατηγορούμε λοιπόν αβίαστα το παλαιό σχολείο με τη χιλιοειπωμένη εδώ στη δημ. διαβούλευση φράση: "ας μην γυρίσουμε την Ελληνική εκπαίδευση πίσω σε άλλες εποχές".