Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Α.Λ. | 28 Νοεμβρίου 2009, 15:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το σχολείο δεν είναι φροντιστήριο, όπου οι μαθητές γίνονται ρομποτάκια αποστηθίζοντας γνώσεις, το κάθε παιδί ξεχωριστά και μόνο του απέναντι στους άλλους, χωρίς να δίνεται καμιά σημασία στην συνεργασία και στην επικοινωνία με τους συμμαθητές του, ή στο ήθος και τη συμπεριφορά του. Το σχολείο δεν είναι ο στίβος των πανελληνίων, όπου βάζουμε μέσα τους μαθητές να διαγωνιστούν μεταξύ τους ποιός θα βγει πρώτος, και οι υπόλοιποι στον καιάδα. Σκοπός του σχολείου είναι να διαμορφώνει συνειδήσεις, να εκπαιδεύει τους αυριανούς πολίτες, έτσι ώστε να είναι σε θέση αύριο να μπορούν να συνεργαστούν μεταξύ τους αρμονικά και να έχουμε κοινωνική συνοχή. Κατα συνέπεια η αξιολόγηση και οι κρίσεις των στελεχών της εκπαίδευσης πρέπει να έχουν ως κριτήριο αυτόν ακριβώς τον στόχο. Θέλει κάποιος να γίνει στέλεχος της εκπαίδευσης; Υπάρχουν σχολεία τα οποία λειτουργούν προβληματικά, με καταγεγραμμένες καταγγελίες, με τσακωμούς ανάμεσα σε καθηγητές, με απείθαρχα και δύσκολα παιδιά κλπ. Στείλτε το υποψήφιο στέλεχος εκεί, να γίνει διευθυντής για ένα χρόνο στο σχολείο που βράζει, και αν καταφέρει να λύσει το πρόβλημα, αν πάψουν οι αψιμαχίες, τότε αυτό αποτελεί το ασφαλέστερο και αντικειμενικότερο κριτήριο για την προώθησή του ως στελεχος της εκπαίδευσης.