Δεν είναι δυνατόν από το Νέο Λύκειο να απουσιάζει η πληροφορική και ειδικότερα ένα μάθημα Προγραμματισμού ή Αλγοριθμικής. Ο προγραμματισμός και η αλγοριθμική αναπτύσσουν την αναλυτική και κριτική σκέψη των μαθητών. Με την διδασκαλία αυτών των αντικειμένων συνδέονται οι αυτοματισμοί και η ρομποτική, επιστήμη η οποία στο εξωτερικό εισάγεται και σε παιδιά τάξεων Δημοτικού. Στα αναλυτικά μας προγράμματα, δυστυχώς απουσιάζει παραδειγματικά.
Το μάθημα της επιστήμης της Πληροφορικής πρέπει να διδάσκεται ως αυτοτελές, υποχρεωτικό, εξεταζόμενο διδακτικό αντικείμενό σε κάθε τάξη και σε κάθε τύπο Λυκείου και ο βαθμός του μαθήματος να υπολογίζεται στο μέσο όρο της βαθμολογίας για την προαγωγή και την απόλυση των μαθητών.
Φαίνεται ότι προσπαθείτε να φτιάξετε ένα ‘φτηνό’ από άποψη κόστους σχολείο, με κύριο προσανατολισμό τις Πανελλήνιες εξετάσεις, χωρίς εργαστήρια και δραστηριότητες, αφού μία σχολική τάξη και ένας πίνακας αρκούν για τη διδασκαλία μόνο θεωρίας – χωρίς ή με ελαχιστότατη πρακτική - στα υπόλοιπα πολύωρα μαθήματα όπως για παράδειγμα Φυσική έξι (6) ώρες, Μαθηματικά οκτώ (8) ώρες, Χημεία έξι (6) ώρες, Βιολογία οκτώ (8) ώρες.
Δεν είναι δυνατόν από το Νέο Λύκειο να απουσιάζει η πληροφορική και ειδικότερα ένα μάθημα Προγραμματισμού ή Αλγοριθμικής. Ο προγραμματισμός και η αλγοριθμική αναπτύσσουν την αναλυτική και κριτική σκέψη των μαθητών. Με την διδασκαλία αυτών των αντικειμένων συνδέονται οι αυτοματισμοί και η ρομποτική, επιστήμη η οποία στο εξωτερικό εισάγεται και σε παιδιά τάξεων Δημοτικού. Στα αναλυτικά μας προγράμματα, δυστυχώς απουσιάζει παραδειγματικά. Το μάθημα της επιστήμης της Πληροφορικής πρέπει να διδάσκεται ως αυτοτελές, υποχρεωτικό, εξεταζόμενο διδακτικό αντικείμενό σε κάθε τάξη και σε κάθε τύπο Λυκείου και ο βαθμός του μαθήματος να υπολογίζεται στο μέσο όρο της βαθμολογίας για την προαγωγή και την απόλυση των μαθητών. Φαίνεται ότι προσπαθείτε να φτιάξετε ένα ‘φτηνό’ από άποψη κόστους σχολείο, με κύριο προσανατολισμό τις Πανελλήνιες εξετάσεις, χωρίς εργαστήρια και δραστηριότητες, αφού μία σχολική τάξη και ένας πίνακας αρκούν για τη διδασκαλία μόνο θεωρίας – χωρίς ή με ελαχιστότατη πρακτική - στα υπόλοιπα πολύωρα μαθήματα όπως για παράδειγμα Φυσική έξι (6) ώρες, Μαθηματικά οκτώ (8) ώρες, Χημεία έξι (6) ώρες, Βιολογία οκτώ (8) ώρες.