• Σχόλιο του χρήστη 'Βογιατζη Ελένη' | 28 Νοεμβρίου 2009, 15:51

    Αξιότιμη κ. Υπουργέ Διαβάζω στο Σύστημα προσλήψεων "...οι οποίοι όμως πίνακες θα σταματήσουν να τροφοδοτούνται με νέες προυπηρεσίες μετα τον Ιούλιο του 2010." Ο γιος μου, πτυχιούχος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης,που ορκίστηκε τον Ιούλιο του 2009, εκλήθη να εργαστεί και δεν αποδέχτηκε λόγω στράτευσής του στις 10 Νοεμβρίου. Για λόγους σεβασμού στο σχολείο και τους μαθητές, τους οποίους θα ήταν υποχρεωμένος να εγκαταλείψει και έχοντας την βεβαιότητα ότι αυτό δεν θα έχει αποφασιστική επίδραση στην πορεία του προς τον διορισμό, δεν απεδέχθη την πρόσκληση να εργαστεί έστω και για λίγο,χάνοντας έτσι την δυνατότητα να αποκτήση προυπηρεσία ,την οποία απέκτησαν οι γυναίκες συνάδελφοί του που κατετάγησαν στους πίνακες μετά απο αυτόν. Η στράτευση -με τα νέα μέτρα που προτίθεστε να επιβάλλετε- λειτουργεί τιμωρητικά για κάθε νέο που στρατεύτηκε και η συνέπειά του σε αρχές αποδεικνύεται επιεικώς ανοησία. Η δήλωσή σας ότι δεν θα αιφνιδιαστεί κανείς από τις επικείμενες αλλαγές δεν ισχύει στην περίπτωση των στρατευμένων αλλά και όσων επέλεξαν μέχρι τώρα την φοίτησή τους σε Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης, συγκεντρώνοντας από 17000 και πάνω μόρια στις εισαγωγικές για Πανεπιστήμια εξετάσεις, επιλογή που έγινε συνειδητά με διαμορφωμένο το πλαίσιο προσλήψεων.Ισως να ήταν διαφορετικές οι επιλογές τους εαν το πλαίσιο ήταν ρευστό.Οποιαδήποτε αλλαγή θα κάνει το Υπουργείο οφείλει να την κάνει για όποιον από φέτος επιλέξει τη φοίτησή του στα Παιδαγωγικά Τμήματα γνωρίζοντας το νέο θεσμικό πλαίσιο.Αυτό σημαίνει κατά την άποψή μου "μή αιφνιδιασμός". Παρεμπιπτόντως δημιουργείτε πρόβλημα σε έναν κλάδο που δεν έχει.Υπάρχουν ΄και άλλοι τρόποι να ελεγχθεί το αδιάβλητο στη σειρά προσλήψεων και η πιθανή καταστρατήγησή του.Τα προβλήματα της Εκπαίδευσης είναι παρα πολλά και η κυοφορούμενη αλλαγή στον τρόπο πρόσληψης είναι πολύ χαμηλά στην ιεράρχησή τους. Οι πτυχιούχοι των παιδαγωγικών τμημάτων ανήκουν στην "αφρόκρεμα" των υποψηφίων για τα πανεπιστήμια τα τελευταία χρόνια. ΄Εχουν κριθεί με το πτυχίο τους επαρκέστατοι στην διδακτική και παιδαγωγική τους κατάρτιση και κανένα ΑΣΕΠ δεν νομιμοποιείται αυτό να το αμφισβητεί.Άλλωστε το ΑΣΕΠ είναι ενας θεσμός που δεν επικυρώνει πτυχία αλλά προσπαθεί να επιλέξει με κάποιο τρόπο ανάμεσα σε πολλούς ενδιαφερόμενους για λίγες θέσεις.Τι νόημα έχει όταν οι θέσεις είναι πολλές και οι ενδιαφερόμενοι για την κάλυψή τους λίγότεροι, όπως ισχύει για την Δημοτική Εκπαίδευση?