Για κάποιο λόγο που δεν κατανοεί κανένας δεν υπάρχει η πληροφορική.
Παιδαγωγικά είναι απαράδεκτο και έχει αναλυθεί.
Εγώ θα σταθώ στην οικονομική συγκυρία της χώρας. Η πληροφορική είναι μια επιστήμη η οποία μπορεί να φέρει οικονομική ανάπτυξη στην Ελλάδα καθώς η Ελλάδα δε μπορεί να βασιστεί στη βαριά βιομηχανία.
Το παράδειγμα της Ινδίας που επένδυσε στην πληροφορική παιδεία είναι παγκόσμια τρανταχτό και οι Ινδοί είναι περιζήτητοι φοιτητές και εργαζόμενοι στον τομέα της πληροφορικής. Το ίδιο και η Ιαπωνία και πλήθος άλλων χωρών.
Απορώ γιατί στην Ελλάδα κάνουμε το αντίθετο. Δε πιστεύει η κυβέρνηση ότι για να βγούμε από την κρίση χρειαζόμαστε ανάπτυξη και όχι μόνο φόρους και περικοπές?
Αν δεν επενδύσουμε στην πληροφορική , πολύ φοβάμαι το νομοσχέδιο αυτό θα βάλει την ταφόπλακα στην προσπάθεια της χώρας μας για ανάκαμψη και θα μας γυρίσει πολύ πίσω.
Λυπάμαι και απορώ πραγματικά που δεν υπάρχει το αυτονόητο, αναμορφωμένο πρόγραμμα με την πληροφορική ως βασικό μάθημα γενικής παιδείας.
Για κάποιο λόγο που δεν κατανοεί κανένας δεν υπάρχει η πληροφορική. Παιδαγωγικά είναι απαράδεκτο και έχει αναλυθεί. Εγώ θα σταθώ στην οικονομική συγκυρία της χώρας. Η πληροφορική είναι μια επιστήμη η οποία μπορεί να φέρει οικονομική ανάπτυξη στην Ελλάδα καθώς η Ελλάδα δε μπορεί να βασιστεί στη βαριά βιομηχανία. Το παράδειγμα της Ινδίας που επένδυσε στην πληροφορική παιδεία είναι παγκόσμια τρανταχτό και οι Ινδοί είναι περιζήτητοι φοιτητές και εργαζόμενοι στον τομέα της πληροφορικής. Το ίδιο και η Ιαπωνία και πλήθος άλλων χωρών. Απορώ γιατί στην Ελλάδα κάνουμε το αντίθετο. Δε πιστεύει η κυβέρνηση ότι για να βγούμε από την κρίση χρειαζόμαστε ανάπτυξη και όχι μόνο φόρους και περικοπές? Αν δεν επενδύσουμε στην πληροφορική , πολύ φοβάμαι το νομοσχέδιο αυτό θα βάλει την ταφόπλακα στην προσπάθεια της χώρας μας για ανάκαμψη και θα μας γυρίσει πολύ πίσω. Λυπάμαι και απορώ πραγματικά που δεν υπάρχει το αυτονόητο, αναμορφωμένο πρόγραμμα με την πληροφορική ως βασικό μάθημα γενικής παιδείας.