Με ποια κριτήρια ο τομέας ΥΓΕΙΑΣ και ΠΡΟΝΟΙΑΣ μεταφέρεται από την εκπαίδευση στην κατάρτιση του ΙΕΚ;
Με ποια κριτήρια στερείται από το κυρίως γυναικείο μαθητικό πληθυσμό την ελεύθερη επιλογή των ειδικοτήτων του τομέα;
Με ποια κριτήρια τους αποκλείεται την πρόσβαση στην τριτοβάθμα εκπαίδευση;
Δε προκύπτει κανένα δημόσιο όφελος από αυτή σας την επιλογή.
Μας πείθετε όμως ότι οι ιδιώτες θα έχουν όφελος.
Άμεση επαναφορά του τομέα ΥΓΕΙΑΣ και ΠΡΟΝΟΙΑΣ στα ΕΠΑΛ.
ΜΑΡΘΑ ΣΙΔΕΡΗ
Π.Ε 18.10 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Με ποια κριτήρια ο τομέας ΥΓΕΙΑΣ και ΠΡΟΝΟΙΑΣ μεταφέρεται από την εκπαίδευση στην κατάρτιση του ΙΕΚ; Με ποια κριτήρια στερείται από το κυρίως γυναικείο μαθητικό πληθυσμό την ελεύθερη επιλογή των ειδικοτήτων του τομέα; Με ποια κριτήρια τους αποκλείεται την πρόσβαση στην τριτοβάθμα εκπαίδευση; Δε προκύπτει κανένα δημόσιο όφελος από αυτή σας την επιλογή. Μας πείθετε όμως ότι οι ιδιώτες θα έχουν όφελος. Άμεση επαναφορά του τομέα ΥΓΕΙΑΣ και ΠΡΟΝΟΙΑΣ στα ΕΠΑΛ. ΜΑΡΘΑ ΣΙΔΕΡΗ Π.Ε 18.10 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ