Σε γενικές γραμμές είναι αρκετά καλό το άρθρο 27. Απλά πρέπει να γίνει η διαφοροποίηση μεταξύ των ΤΕΕ Ε.Α. Α βαθμ., ΕΕΕΕΚ από την Τεχνική Επαγγ/κή Εκπ/ση στο σημείο που το 2α μιλά για τα ωρολόγια προγράμματα και τα προγράμματα σπουδών αφού οι 2 αυτές δομές δεν έχουν αντίστοιχες στην κοινή εκπαίδευση.
Επίσης πρέπει να γραφεί σαφώς ότι το απολυτήριο των ΕΕΕΕΚ είναι επιπέδου 2 (όπως δηλαδή τα ειδικά επαγ/κά γ/σια).
Συμφωνώ με τον συνάδελφο που έθιξε το θέμα του αριθμού των μαθητών στο τμήμα. Αυτό πρέπει να το αποφασίζει ο σύλλογος διδασκόντων, το ΚΕΔΔΥ και ο σύμβουλος Ε.Α.Ε. και πρέπει να γραφεί μέσα στο νόμο για να μην γίνονται διάφορα παρατράγουδα.
Οι ειδικότητες πρέπει να είναι οπωσδήποτε όπως και στη γενική εκπ/ση αφού πώς είναι δυνατό π.χ. να έχουν καταργηθεί οι εφαρμοσμένες τέχνες και να έχουν πάει στα ΙΕΚ στην κοινή εκπαίδευση και να ζητάμε να μείνουν στην ειδική αγωγή; ποιά αξία θα έχουν τα απολυτήρια των μαθητών μας αν γίνει κάτι τέτοιο αφού δεν θα υπάρχει αντιστοιχία;
Στα θετικά επίσης το γεγονός ότι στα ΕΕΕΕΚ το ζήτημα των απουσιών παύει να είναι ζήτημα αριθμών αλλά γίνεται ποιοτικό. Το ίδιο και το γεγονός ότι τα 5 ως 8 χρόνια της φοίτησης καταργήθηκε, όπως και το επιπλέον έτος για πρακτική που μπήκε.
Σε γενικές γραμμές είναι αρκετά καλό το άρθρο 27. Απλά πρέπει να γίνει η διαφοροποίηση μεταξύ των ΤΕΕ Ε.Α. Α βαθμ., ΕΕΕΕΚ από την Τεχνική Επαγγ/κή Εκπ/ση στο σημείο που το 2α μιλά για τα ωρολόγια προγράμματα και τα προγράμματα σπουδών αφού οι 2 αυτές δομές δεν έχουν αντίστοιχες στην κοινή εκπαίδευση. Επίσης πρέπει να γραφεί σαφώς ότι το απολυτήριο των ΕΕΕΕΚ είναι επιπέδου 2 (όπως δηλαδή τα ειδικά επαγ/κά γ/σια). Συμφωνώ με τον συνάδελφο που έθιξε το θέμα του αριθμού των μαθητών στο τμήμα. Αυτό πρέπει να το αποφασίζει ο σύλλογος διδασκόντων, το ΚΕΔΔΥ και ο σύμβουλος Ε.Α.Ε. και πρέπει να γραφεί μέσα στο νόμο για να μην γίνονται διάφορα παρατράγουδα. Οι ειδικότητες πρέπει να είναι οπωσδήποτε όπως και στη γενική εκπ/ση αφού πώς είναι δυνατό π.χ. να έχουν καταργηθεί οι εφαρμοσμένες τέχνες και να έχουν πάει στα ΙΕΚ στην κοινή εκπαίδευση και να ζητάμε να μείνουν στην ειδική αγωγή; ποιά αξία θα έχουν τα απολυτήρια των μαθητών μας αν γίνει κάτι τέτοιο αφού δεν θα υπάρχει αντιστοιχία; Στα θετικά επίσης το γεγονός ότι στα ΕΕΕΕΚ το ζήτημα των απουσιών παύει να είναι ζήτημα αριθμών αλλά γίνεται ποιοτικό. Το ίδιο και το γεγονός ότι τα 5 ως 8 χρόνια της φοίτησης καταργήθηκε, όπως και το επιπλέον έτος για πρακτική που μπήκε.