Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη gms | 28 Νοεμβρίου 2009, 16:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αξιοκρατία σε σχέση με αποσπάσεις πρέπει να εξεταστεί και "αναδρομικά". Δεν φθάνει η εμπειρία μόνο!!! Δηλαδή, αν κάποιος (τσάτσος) γυμναστής αποσπάστηκε μιά μέρα στο Κέντρο πυρηνικών ερευνών Δημόκριτος και είναι εκεί 5 χρόνια, δεν σημαίνει ότι θα γίνει ποτέ πυρηνικός φυσικός μόνο επειδή είναι εκεί! Αν ένας απόφοιτος της ιταλικής φιλολογίας αποσπάστηκε προ δεκαετίας (!) στη διαχειριστική αρχή "Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας" όπου χρηματοδοτούν και χτίζουν γέφυρες, μπορεί να ξέρει τη ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ των κοινοτικών έργων αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ δεν θα μάθει να φτιάχνει γέφυρες. Υποθέτω ότι το Τεχνικό Επιμελητήριο δεν θα τον γράψει ποτέ στα μητρώα του. Μάλιστα, επειδή θα είναι πάντα ψιλοάσχετος, οι εργολάβοι και οι ανάδοχοι θα κάνουν πάρτυ (και ο νοών νοείτω). Ένας φιλόλογος δεν μπορεί να γίνει ποτέ τεχνοκράτης (!!) πληροφορικής, μαθαίνοντας εμπειρικά, στου κασίδη το κεφάλι. Είναι γνωστό που βρίσκεται η χώρα (και στο) θέμα της πληροφορικής, γεγονός για το οποίο φταίει και η άκριτη και αισχρά ρουσφετολογική στελέχωση του δημοσίου σε σημαντικά πόστα. ΒΑΛΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΚΑΘΕ ΚΛΑΔΟΥ, ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ, ΤΟΥ ΥΠΕΣ, ΤΟΥ ΥΠΕΘΑ.... Ο καθένας να ασχοληθεί με αυτό που ξέρει, που έμαθε, που σπούδασε, που εξακολουθεί να μαθαίνει. Αν ένας πληροφορικός θέλει να ασχοληθεί με αρχαιολογία, καλά θα κάνει να την σπουδάσει πρώτα. Υπάρχουν αρκετές δυνατότητες δια βίου μάθησης στη χώρα μας. Ισχύει και το αντίστροφο φυσικά.