1) Ένταξη των αποφοίτων των προγραμμάτων του Ευρωπαικού και Ελληνικού Πολιτισμού σε ειδική ΠΕ (είτε με τους φιλόλογους είτε δική μας ξεχωριστή).
2) Κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα, όπως η εργασία των αποφοίτων του Ευρωπαικού πολιτισμού στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σύμφωνα με το ΠΔ66/2009.
3) Ρητή αναφορά στους διαγωνισμούς του Δημοσίου για τους απόφοιτους των σχολών του Ευρωπαικού και Ελληνικού Πολιτισμού. Θεωρώ άκομψο το γεγονός οτι δεν μπορούμε να κάνουμε καν σεμινάρια ώστε να γίνουμε ξεναγοί. Αυτή είναι η αξιοκρατία; Ας μην μιλήσουμε για τους διαγωνισμούς που αναφέρονται σε θέσεις σε μουσεία της Ελλάδας και δεν μπορουμε να συμμετέχουμε εμείς που το πτυχίο μας έχει αναφορά ακόμα και στον τίτλο του την λέξη Πολιτισμός…
4) Μια θεμετική ενότητα να αντιστοιχεί σε 5 εξαμηνιαία μαθήματα.
5) Μεταπτυχιακά πάνω στον πολιτισμό.
Έως τώρα έχουμε παρακολουθήσει σε ένα ευρύτερο πλαίσιο οτι έχουν πραγματοποιηθεί αρκετές μεταρρυθμίσεις στην παιδεία προς τη σωστή κατεύθυνση από την πλευρά σας.
Με σεβασμό.
Β.
1) Ένταξη των αποφοίτων των προγραμμάτων του Ευρωπαικού και Ελληνικού Πολιτισμού σε ειδική ΠΕ (είτε με τους φιλόλογους είτε δική μας ξεχωριστή). 2) Κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα, όπως η εργασία των αποφοίτων του Ευρωπαικού πολιτισμού στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σύμφωνα με το ΠΔ66/2009. 3) Ρητή αναφορά στους διαγωνισμούς του Δημοσίου για τους απόφοιτους των σχολών του Ευρωπαικού και Ελληνικού Πολιτισμού. Θεωρώ άκομψο το γεγονός οτι δεν μπορούμε να κάνουμε καν σεμινάρια ώστε να γίνουμε ξεναγοί. Αυτή είναι η αξιοκρατία; Ας μην μιλήσουμε για τους διαγωνισμούς που αναφέρονται σε θέσεις σε μουσεία της Ελλάδας και δεν μπορουμε να συμμετέχουμε εμείς που το πτυχίο μας έχει αναφορά ακόμα και στον τίτλο του την λέξη Πολιτισμός… 4) Μια θεμετική ενότητα να αντιστοιχεί σε 5 εξαμηνιαία μαθήματα. 5) Μεταπτυχιακά πάνω στον πολιτισμό. Έως τώρα έχουμε παρακολουθήσει σε ένα ευρύτερο πλαίσιο οτι έχουν πραγματοποιηθεί αρκετές μεταρρυθμίσεις στην παιδεία προς τη σωστή κατεύθυνση από την πλευρά σας. Με σεβασμό. Β.