Και από τα αναλυτικά προγράμματα, είναι προφανής η ανάγκη ανακατανομής των Τομέων της Ομάδας Προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών, λόγω της διαφορετικότητας των αντικειμένων τους. Έχω αναφερθεί σχετικά και στο άρθρο 8.
Δεν έχει επίσης καμία λογική να διδάσκεται το μάθημα των ΤΠΕ περισσότερες ώρες σε όλες τις Ομάδες Προσανατολισμού από την Ομάδα που περιέχει την Πληροφορική.
Επίσης πρέπει να διατηρηθεί ο θεσμός των ΣΕΚ, όπου θα πραγματοποιούνται τόσο τα εργαστηριακά μαθήματα, όσο και τα μαθήματα της Τάξης Μαθητείας (και όχι σε επαγγελματικούς χώρους και υπό την αιγίδα του ΟΕΑΔ).
Και από τα αναλυτικά προγράμματα, είναι προφανής η ανάγκη ανακατανομής των Τομέων της Ομάδας Προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών, λόγω της διαφορετικότητας των αντικειμένων τους. Έχω αναφερθεί σχετικά και στο άρθρο 8. Δεν έχει επίσης καμία λογική να διδάσκεται το μάθημα των ΤΠΕ περισσότερες ώρες σε όλες τις Ομάδες Προσανατολισμού από την Ομάδα που περιέχει την Πληροφορική. Επίσης πρέπει να διατηρηθεί ο θεσμός των ΣΕΚ, όπου θα πραγματοποιούνται τόσο τα εργαστηριακά μαθήματα, όσο και τα μαθήματα της Τάξης Μαθητείας (και όχι σε επαγγελματικούς χώρους και υπό την αιγίδα του ΟΕΑΔ).