Το μάθημα του προγραμματισμού ΔΕΝ είναι ένα μάθημα χειρισμού του υπολογιστή αλλά μιλάει για αλγορίθμους, δηλαδή για λογική σκέψη, για εύρεση λύσεων με σωστό και οργανωμένο τρόπο, για κάθε πρόβλημα, καλύπτοντας κάθε περίπτωση. Είναι ένα μάθημα που βοηθάει γενικότερα την αναλυτική σκέψη των μαθητών και δεν αφορά μόνο τους υπολογιστές.
Είναι ένα από τα λίγα μαθήματα του Λυκείου που δεν ζητάει από τους μαθητές να αποστηθίζουν κείμενα ή μεθόδους, αλλά αντίθετα προσπαθεί να τους βάλει σε ένα διαφορετικό τρόπο σκέψης, όπου θα γεννούν ιδέες και θα βρίσκουν μόνοι τους απαντήσεις σε κάθε είδους ερωτήματα.
Αν μιλάμε για ένα καλό εκπαιδευτικό σύστημα, τότε θεωρώ ότι το συγκεκριμένο μάθημα δεν πρέπει, για κανένα λόγο, να καταργηθεί.
Το μάθημα του προγραμματισμού ΔΕΝ είναι ένα μάθημα χειρισμού του υπολογιστή αλλά μιλάει για αλγορίθμους, δηλαδή για λογική σκέψη, για εύρεση λύσεων με σωστό και οργανωμένο τρόπο, για κάθε πρόβλημα, καλύπτοντας κάθε περίπτωση. Είναι ένα μάθημα που βοηθάει γενικότερα την αναλυτική σκέψη των μαθητών και δεν αφορά μόνο τους υπολογιστές. Είναι ένα από τα λίγα μαθήματα του Λυκείου που δεν ζητάει από τους μαθητές να αποστηθίζουν κείμενα ή μεθόδους, αλλά αντίθετα προσπαθεί να τους βάλει σε ένα διαφορετικό τρόπο σκέψης, όπου θα γεννούν ιδέες και θα βρίσκουν μόνοι τους απαντήσεις σε κάθε είδους ερωτήματα. Αν μιλάμε για ένα καλό εκπαιδευτικό σύστημα, τότε θεωρώ ότι το συγκεκριμένο μάθημα δεν πρέπει, για κανένα λόγο, να καταργηθεί.