Υπάρχει ένα μεγάλο ζήτημα με την αντικειμενικότητα των βαθμών.
Μπορεί το 50% των θεμάτων να προέρχεται από τράπεζα θεμάτων, αλλά σίγουρα θα υπάρχουν πιέσεις για επιλογή εύκολων θεμάτων, επιεική βαθμολόγηση, κλπ. καθώς ο καθηγητής θα διορθώνει γραπτά μαθητών του.
Είναι σε όλους γνωστό τι γίνεται μέχρι τώρα που έχουμε την προσαρμογή γραπτού-προφορικού βαθμού στη Γ Λυκείου.
Υπάρχει ένα μεγάλο ζήτημα με την αντικειμενικότητα των βαθμών. Μπορεί το 50% των θεμάτων να προέρχεται από τράπεζα θεμάτων, αλλά σίγουρα θα υπάρχουν πιέσεις για επιλογή εύκολων θεμάτων, επιεική βαθμολόγηση, κλπ. καθώς ο καθηγητής θα διορθώνει γραπτά μαθητών του. Είναι σε όλους γνωστό τι γίνεται μέχρι τώρα που έχουμε την προσαρμογή γραπτού-προφορικού βαθμού στη Γ Λυκείου.