ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
1. Η ύπαρξη πολλών ειδικοτήτων στο Νέο Επαγγελματτικό Λύκειο εμπεριέχει την πιθανότητα της διασποράς των μαθητών σε ολιγομελή τμήματα, άρα και τον κίδυνο της μη λειτουργίας τους (αλήθεια ποίος θα είναι ο ελάχιστος αριθμών μαθητών σε κάθε τάξη;). Εξάλλου η εξείδίκευση μπορεί να αποτελέσει κομμάτι της Τριτοβάθμιας ή της "μεταδευτεροβάθμιας" εκπ/σης.
2. Το "πείραμα" του αείμνηστου Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου εγκαταλείφθηκε; Στην εκπαιδευτική κοινότητα χαίρει μεγάλης εκτίμησης ξέρετε.
3. Επιτέλους! Κάντε ξεκάθαρες Α΄αναθέσεις μαθημάτων σε όλες τις ειδικότητες.
4. Τι δουλειά έχει ο Τεχνικός Ιατρικών Οργάνων στους Μηχανολόγους; Υπάρχει κάτι που έχουν διδαχθεί στις σχολές, ώστε να δικαιολογείται η ενασχόλησή τους μ' αυτά;
ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ 1. Η ύπαρξη πολλών ειδικοτήτων στο Νέο Επαγγελματτικό Λύκειο εμπεριέχει την πιθανότητα της διασποράς των μαθητών σε ολιγομελή τμήματα, άρα και τον κίδυνο της μη λειτουργίας τους (αλήθεια ποίος θα είναι ο ελάχιστος αριθμών μαθητών σε κάθε τάξη;). Εξάλλου η εξείδίκευση μπορεί να αποτελέσει κομμάτι της Τριτοβάθμιας ή της "μεταδευτεροβάθμιας" εκπ/σης. 2. Το "πείραμα" του αείμνηστου Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου εγκαταλείφθηκε; Στην εκπαιδευτική κοινότητα χαίρει μεγάλης εκτίμησης ξέρετε. 3. Επιτέλους! Κάντε ξεκάθαρες Α΄αναθέσεις μαθημάτων σε όλες τις ειδικότητες. 4. Τι δουλειά έχει ο Τεχνικός Ιατρικών Οργάνων στους Μηχανολόγους; Υπάρχει κάτι που έχουν διδαχθεί στις σχολές, ώστε να δικαιολογείται η ενασχόλησή τους μ' αυτά;