οι βαθμοι του σχολειου θα πρεπει να μην εχουν καμια μα καμια σχεση με την εισαγωγη στην τριτοβαθμια εκπαιδευση αλλιως οδηγουμαστε στην σε σοβαροτετες στρεβλωσεις του συστηματος και ανικανοτητα εφαρμογης απο το συστημα ισης μεταχειρισης.
Σε ολα τα ΑΕΙ και ΤΕΙ να μελετηθει το πρωτα το πριγραμμα σπουδων τους και μετα να κατηγοριοποιηθουν στα επιστημονικα πεδια που προτεινονται απο το υπουργειο, γιατι παρα πολλες σχολες και τμηματα απαιτουν βιολογια και χημεια (π.χ. γεωπονικο πανεπιστημιο, τμηματα περιβαλλοντος κ.α) και πολλα αλλα τμηματα δεν χρειαζονται καθολου βιολογια και χημεια αλλα χρειαζονατι πληροφορικη (π.χ. μαθηματικο, πολυτεχνειο και σιγουρα οι σχολες πληροφορικης).
τα ΑΕΙ και ΤΕΙ που χρειαζονται βιολογια και χημεια να βρισκονται μαζι στο πεδιο των επιστημων υγειας.στη θετικη τεχνολογικη να μπει η πληροφορικη και να φυγει η χημεια.
Μαρια Ανδρεαδη Χημικος
οι βαθμοι του σχολειου θα πρεπει να μην εχουν καμια μα καμια σχεση με την εισαγωγη στην τριτοβαθμια εκπαιδευση αλλιως οδηγουμαστε στην σε σοβαροτετες στρεβλωσεις του συστηματος και ανικανοτητα εφαρμογης απο το συστημα ισης μεταχειρισης. Σε ολα τα ΑΕΙ και ΤΕΙ να μελετηθει το πρωτα το πριγραμμα σπουδων τους και μετα να κατηγοριοποιηθουν στα επιστημονικα πεδια που προτεινονται απο το υπουργειο, γιατι παρα πολλες σχολες και τμηματα απαιτουν βιολογια και χημεια (π.χ. γεωπονικο πανεπιστημιο, τμηματα περιβαλλοντος κ.α) και πολλα αλλα τμηματα δεν χρειαζονται καθολου βιολογια και χημεια αλλα χρειαζονατι πληροφορικη (π.χ. μαθηματικο, πολυτεχνειο και σιγουρα οι σχολες πληροφορικης). τα ΑΕΙ και ΤΕΙ που χρειαζονται βιολογια και χημεια να βρισκονται μαζι στο πεδιο των επιστημων υγειας.στη θετικη τεχνολογικη να μπει η πληροφορικη και να φυγει η χημεια. Μαρια Ανδρεαδη Χημικος