Με απλά λόγια κε Υπουργέ:
Πρωτόκολλο Καταστροφής για τα Εργαστήρια Πληροφορικής
-----------------------------------------------------
α) Τώρα που δεν θα έχει - σύμφωνα με το σχέδιό σας - καθηγητή Πληροφορικής ένα Γενικό Λύκειο, ποιος θα το φροντίζει;
Κάποιος εμπειροτέχνης άλλης ειδικότητας (καμία μομφή για την αξία της επιστήμης τους) θα συντηρεί τον εξοπλισμό;
(Στο τέλος του σχολίου παραθέτω κομμάτι εκτίμησης για το παράλληλο παραγόμενο έργο από τον Υπεύθυνο του Εργαστηρίου Πληροφορικής).
β) Επίσης τώρα που δεν θα έχει και μεγάλη κάλυψη το Εργαστήριο Πληροφορικής (2ωρο μάθημα επιλογής σε μία τάξη) μάλλον είναι και άχρηστο - και ίσως ασύμφορο - να έχουν τα ΓΕΛ τέτοιο. Μήπως είναι στις σκέψεις σας να εκποιηθεί; Ή θα το αφήσετε να παρακμάζει ασυντήρητο;
-------------------------------------------------------------
Στην Ημαθία υπάρχουν περίπου 60 σχολεία ΔΕ (Γυμνάσια, ΓΕΛ, ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ) με μέσο όρο 7 υπολογιστές για την διοικητική τους υποστήριξη και ένα τουλάχιστον εργαστήριο με 12 υπολογιστές. Επίσης υπάρχουν περίπου 190 σχολεία ΠΕ με περίπου 3 υπολογιστές για τις διοικητικές εργασίες. Κάποια από αυτά διαθέτουν εργαστήρια με 6, 8 ή 12 υπολογιστές (από υπουργείο ή δωρεές), με μέσο όρο τα 3. Μεσοσταθμικά θα μπορούσαμε να πούμε ότι έχουμε 60Χ(7+12)+190(3+3)=2280 υπολογιστές σε όλα τα σχολεία της Ημαθίας.
Κατά τη διάρκεια ενός σχολικού έτους, σε κάθε σχολείο, επισκευάζονται 2 υπολογιστές με βαριές βλάβες υλικού, 5 με βλάβες λογισμικού, οι οποίοι, αν επισκευάζονταν με δαπάνες του υπουργείου θα κόστιζε 2Χ100€+5Χ50€=450€. Συνολικά, λοιπόν, το υπουργείο, από την εθελοντική προσφορά των εκπαιδευτικών πληροφορικής, εξοικονόμησε στα 250 σχολεία του νομού 250Χ450€=112500€ για το σχολικό έτος 2012-2013.
Με απλά λόγια κε Υπουργέ: Πρωτόκολλο Καταστροφής για τα Εργαστήρια Πληροφορικής ----------------------------------------------------- α) Τώρα που δεν θα έχει - σύμφωνα με το σχέδιό σας - καθηγητή Πληροφορικής ένα Γενικό Λύκειο, ποιος θα το φροντίζει; Κάποιος εμπειροτέχνης άλλης ειδικότητας (καμία μομφή για την αξία της επιστήμης τους) θα συντηρεί τον εξοπλισμό; (Στο τέλος του σχολίου παραθέτω κομμάτι εκτίμησης για το παράλληλο παραγόμενο έργο από τον Υπεύθυνο του Εργαστηρίου Πληροφορικής). β) Επίσης τώρα που δεν θα έχει και μεγάλη κάλυψη το Εργαστήριο Πληροφορικής (2ωρο μάθημα επιλογής σε μία τάξη) μάλλον είναι και άχρηστο - και ίσως ασύμφορο - να έχουν τα ΓΕΛ τέτοιο. Μήπως είναι στις σκέψεις σας να εκποιηθεί; Ή θα το αφήσετε να παρακμάζει ασυντήρητο; ------------------------------------------------------------- Στην Ημαθία υπάρχουν περίπου 60 σχολεία ΔΕ (Γυμνάσια, ΓΕΛ, ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ) με μέσο όρο 7 υπολογιστές για την διοικητική τους υποστήριξη και ένα τουλάχιστον εργαστήριο με 12 υπολογιστές. Επίσης υπάρχουν περίπου 190 σχολεία ΠΕ με περίπου 3 υπολογιστές για τις διοικητικές εργασίες. Κάποια από αυτά διαθέτουν εργαστήρια με 6, 8 ή 12 υπολογιστές (από υπουργείο ή δωρεές), με μέσο όρο τα 3. Μεσοσταθμικά θα μπορούσαμε να πούμε ότι έχουμε 60Χ(7+12)+190(3+3)=2280 υπολογιστές σε όλα τα σχολεία της Ημαθίας. Κατά τη διάρκεια ενός σχολικού έτους, σε κάθε σχολείο, επισκευάζονται 2 υπολογιστές με βαριές βλάβες υλικού, 5 με βλάβες λογισμικού, οι οποίοι, αν επισκευάζονταν με δαπάνες του υπουργείου θα κόστιζε 2Χ100€+5Χ50€=450€. Συνολικά, λοιπόν, το υπουργείο, από την εθελοντική προσφορά των εκπαιδευτικών πληροφορικής, εξοικονόμησε στα 250 σχολεία του νομού 250Χ450€=112500€ για το σχολικό έτος 2012-2013.