Δεν μπορώ να αντιληφθώ πως ακριβώς τεκμηριώνεται ο ισχυρισμός ότι για να μπει κανείς ακόμη και σε τμήματα όπως Χημικό, Χημικό Μηχανικό,κλπ
δεν απαιτούνταν γνώσεις Χημείας αλλά γνώσεις Πληροφορικής (ΑΕΠΠ).
Σε αυτά τα τμήματα δεν μπορούσε ο υποψήφιος να εισαχθεί μέσω θετικής κατεύθυνσης και να εξεταστεί σε χημεία και βιολογία;
Υποχρέωσε κάποιος τον υποψήφιο να πάει στην τεχνολογική κατεύθυνση;
Και στο κάτω-κάτω γιατί δεν αναφέρεται ότι θα μπορούσε κάποιος να εισαχθεί στο χημικό από τη θεωρητική έχοντας διδαχθεί αρχαία, λατινικά και ιστορία ουσιαστικά, αρκεί να είχε ως 6ο μάθημα τα μαθηματικά; Μήπως να καταργήσουμε τα αρχαία και τα λατινικά όπως ζητάτε για τον προγραμματισμό;
Προφανώς ο μαθητής που δεν συνηδητοποιεί ότι δεν μπορεί να πάει στο χημικό χωρίς να έχει διδαχθεί χημεία στη Β και Γ Λυκείου είναι άξιος της μοίρας του...
Δεν μπορώ να αντιληφθώ πως ακριβώς τεκμηριώνεται ο ισχυρισμός ότι για να μπει κανείς ακόμη και σε τμήματα όπως Χημικό, Χημικό Μηχανικό,κλπ δεν απαιτούνταν γνώσεις Χημείας αλλά γνώσεις Πληροφορικής (ΑΕΠΠ). Σε αυτά τα τμήματα δεν μπορούσε ο υποψήφιος να εισαχθεί μέσω θετικής κατεύθυνσης και να εξεταστεί σε χημεία και βιολογία; Υποχρέωσε κάποιος τον υποψήφιο να πάει στην τεχνολογική κατεύθυνση; Και στο κάτω-κάτω γιατί δεν αναφέρεται ότι θα μπορούσε κάποιος να εισαχθεί στο χημικό από τη θεωρητική έχοντας διδαχθεί αρχαία, λατινικά και ιστορία ουσιαστικά, αρκεί να είχε ως 6ο μάθημα τα μαθηματικά; Μήπως να καταργήσουμε τα αρχαία και τα λατινικά όπως ζητάτε για τον προγραμματισμό; Προφανώς ο μαθητής που δεν συνηδητοποιεί ότι δεν μπορεί να πάει στο χημικό χωρίς να έχει διδαχθεί χημεία στη Β και Γ Λυκείου είναι άξιος της μοίρας του...