Θεωρώ αδιανόητο την σημερινή εποχή που η επιστήμη των υπολογιστών και της πληροφορικής βρίσκει εφαρμογή ακόμα και στον πιο απλό τομέα της καθημερινής μας ζωής να στερούνται οι νέοι από το να μορφωθούν και να αποκτήσουν γνώσεις πάνω σε αυτή την επιστήμη. Υπάρχουν πάρα πολλοί τομείς ενδιαφέροντος στους οποίους οι μαθητές μπορούν να εκπαιδευτούν και να αποκτήσουν τις βάσεις που απαιτούνται ώστε μελλοντικά να μπορούν να ανταπεξέλθούν στις απαιτήσεις της εποχής και να μην καταλήξουν στο να είναι ψηφιακά αναλφάβητοι.
Διανύουμε μια εποχή που απαιτεί οι νέοι είναι ενημερωμένοι και καταρτισμένοι στο βαθμό που τους αναλογεί σχετικά με τα δίκτυα υπολογιστών, τις τηλεπικοινωνίες, την αλγοριθμική και τον προγραμματισμό, τις βάσεις δεδομένων και τα λειτουργικάσ συστήματα. Κατ' επέκταση στο λύκειο θα πρέπει να υπάρχουν υποχρεωτικά μαθήματα πληροφορικής γενικής παιδείας, που να μην περιορίζονται απλά και μόνο στην χρήση των υπολογιστών κάτι που οι μαθητές μαθαίνουν σε μικρότερη ηλικία. Η τεχνολογία εξελίσσεται με αλματώδη ρυθμό και οφείλουμε να παρέχουμε στους μαθητές κατάλληλα εφόδια σε ένα σύγχρονο περιβάλλον μάθησης.
Προτείνω για την Α' Λυκείου την ύπαρξη μαθήματος Εφαρμογών Πληροφορικής και Υπολογιστών ως υποχρεωτικό μάθημα γενικής Παιδείας. Στη Β' Λυκείου Εισαγωγικό Μάθημα Αλγορίθμων για τους μαθητές τεχνολογικού προσανατολισμού ώστε να προετοιμαστούν για την Γ' Λυκείου και μάθημα επιλογής Λειτουργικά Συτήματα ή Δίκτυα Υπολογιστών και στη Γ' Λυκείου Ανάπτυξη Εφαρμογών (Προγραμματισμός) ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο για την εισαγωγή των μαθητών σε τμήματα με Τεχνολογικό προσανατολισμό και μάθημα επιλογής Πολυμέσα ή Βάσεις Δεδομένων.
Θεωρώ αδιανόητο την σημερινή εποχή που η επιστήμη των υπολογιστών και της πληροφορικής βρίσκει εφαρμογή ακόμα και στον πιο απλό τομέα της καθημερινής μας ζωής να στερούνται οι νέοι από το να μορφωθούν και να αποκτήσουν γνώσεις πάνω σε αυτή την επιστήμη. Υπάρχουν πάρα πολλοί τομείς ενδιαφέροντος στους οποίους οι μαθητές μπορούν να εκπαιδευτούν και να αποκτήσουν τις βάσεις που απαιτούνται ώστε μελλοντικά να μπορούν να ανταπεξέλθούν στις απαιτήσεις της εποχής και να μην καταλήξουν στο να είναι ψηφιακά αναλφάβητοι. Διανύουμε μια εποχή που απαιτεί οι νέοι είναι ενημερωμένοι και καταρτισμένοι στο βαθμό που τους αναλογεί σχετικά με τα δίκτυα υπολογιστών, τις τηλεπικοινωνίες, την αλγοριθμική και τον προγραμματισμό, τις βάσεις δεδομένων και τα λειτουργικάσ συστήματα. Κατ' επέκταση στο λύκειο θα πρέπει να υπάρχουν υποχρεωτικά μαθήματα πληροφορικής γενικής παιδείας, που να μην περιορίζονται απλά και μόνο στην χρήση των υπολογιστών κάτι που οι μαθητές μαθαίνουν σε μικρότερη ηλικία. Η τεχνολογία εξελίσσεται με αλματώδη ρυθμό και οφείλουμε να παρέχουμε στους μαθητές κατάλληλα εφόδια σε ένα σύγχρονο περιβάλλον μάθησης. Προτείνω για την Α' Λυκείου την ύπαρξη μαθήματος Εφαρμογών Πληροφορικής και Υπολογιστών ως υποχρεωτικό μάθημα γενικής Παιδείας. Στη Β' Λυκείου Εισαγωγικό Μάθημα Αλγορίθμων για τους μαθητές τεχνολογικού προσανατολισμού ώστε να προετοιμαστούν για την Γ' Λυκείου και μάθημα επιλογής Λειτουργικά Συτήματα ή Δίκτυα Υπολογιστών και στη Γ' Λυκείου Ανάπτυξη Εφαρμογών (Προγραμματισμός) ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο για την εισαγωγή των μαθητών σε τμήματα με Τεχνολογικό προσανατολισμό και μάθημα επιλογής Πολυμέσα ή Βάσεις Δεδομένων.