Χρόνια τώρα, όλοι συμφωνούμε ότι το εκπαιδευτικό μας σύστημα καλό είναι να χρησιμοποιεί ως μέσο για τη μάθηση, τις δεξιότητες αναλυτικής και συνθετικής σκέψης των μαθητών. Το μάθημα της Πληροφορικής είναι ένα μάθημα που ο βασικός σου στόχος είναι να οξύνει αυτές τις δεξιότητες, να ενθαρρύνει τους μαθητές στο να εφαρμόζουν δομημένη μεθοδολογία για την επίλυση προβλημάτων και την αναζήτηση και εμπέδωση νέας γνώσης σε όλα τα πεδία της ζωής τους τελικά, να διερευνήσουν τις συσχετίσεις των δεδομένων που έχουν διαθέσιμα, για να καταλήξουν σε όσο το δυνατόν πιο ασφαλή συμπεράσματα - καλύτερες λύσεις. Το αποτέλεσμα είναι η καλλιέργεια της κριτικής σκέψης των μαθητών, των μελλοντικών ενηλίκων.
Κατά τη γνώμη μου, τέτοιους ενήλικες χρειάζεται η κοινωνία μας, ανθρώπους που γνωρίζουν να αναζητούν και να αξιολογούν και που δε θεωρούν ως μέσο της προσωπικής τους ανάπτυξης και εξέλιξης την αποστήθιση και την επανάληψη.
Γι' αυτό το λόγο και δυσκολεύομαι να καταλάβω την κατάργηση ενός μαθήματος που συμβάλλει στην ανάπτυξη αυτών των ιδιαίτερων δεξιοτήτων των μαθητών (και δεν εννοώ τη χρήση του υπολογιστή ή κάποιων προγραμμάτων του).
Χρόνια τώρα, όλοι συμφωνούμε ότι το εκπαιδευτικό μας σύστημα καλό είναι να χρησιμοποιεί ως μέσο για τη μάθηση, τις δεξιότητες αναλυτικής και συνθετικής σκέψης των μαθητών. Το μάθημα της Πληροφορικής είναι ένα μάθημα που ο βασικός σου στόχος είναι να οξύνει αυτές τις δεξιότητες, να ενθαρρύνει τους μαθητές στο να εφαρμόζουν δομημένη μεθοδολογία για την επίλυση προβλημάτων και την αναζήτηση και εμπέδωση νέας γνώσης σε όλα τα πεδία της ζωής τους τελικά, να διερευνήσουν τις συσχετίσεις των δεδομένων που έχουν διαθέσιμα, για να καταλήξουν σε όσο το δυνατόν πιο ασφαλή συμπεράσματα - καλύτερες λύσεις. Το αποτέλεσμα είναι η καλλιέργεια της κριτικής σκέψης των μαθητών, των μελλοντικών ενηλίκων. Κατά τη γνώμη μου, τέτοιους ενήλικες χρειάζεται η κοινωνία μας, ανθρώπους που γνωρίζουν να αναζητούν και να αξιολογούν και που δε θεωρούν ως μέσο της προσωπικής τους ανάπτυξης και εξέλιξης την αποστήθιση και την επανάληψη. Γι' αυτό το λόγο και δυσκολεύομαι να καταλάβω την κατάργηση ενός μαθήματος που συμβάλλει στην ανάπτυξη αυτών των ιδιαίτερων δεξιοτήτων των μαθητών (και δεν εννοώ τη χρήση του υπολογιστή ή κάποιων προγραμμάτων του).