Θα ήθελα να προσθέσω τις παρατηρήσεις μου που αφορούν:
α) το όριο ηλικίας των μαθητών στα εσπερινά ΕΠΑΛ που θα έπρεπε να είναι "ανοιχτό" ή τουλάχιστον στα 18 αν θέλουμε να τηρήσουμε τα προσχήματα για την εργασία των ανηλίκων αν και η περίοδος που διανύουμε τώρα δεν έχει τέτοιες ευαισθησίες!
β) τον τομέα των Δομικών Έργων που αντί να στηριχθεί και να διευρυνθεί καθώς είναι απο τους σημαντικότερους τομείς της οικονομίας αλλά και της ιστορίας των τεχνών στην χώρα μας, αντιλαμβάνομαι ότι "μπήκε" στο σχέδιο νόμου τελευταία στιγμή και με πρόχειρο τρόπο (εμφανιζόταν στο σχ. νόμου & όχι στον πίνακα με τα επαγγέλματα και τα επίπεδα εκπαίδευσης! - διορθώθηκε την επόμενη μέρα μετά απο υποδείξεις!) έτσι για να βγεί η ηθική υποχρέωση (;)
Δημοσιεύτηκε σε γνωστό site ένα αρκετά ενδιαφέρον άρθρο για τον βασανισμένο τομέα μας, και πιστεύω ότι θα υπάρχουν και άλλοι ρομαντικοί "εκτός εμού" που θέλουν να τον στηρίξουν ουσιαστικά βοηθώντας μαθητές που μπορεί να θέλουν να τον επιλέξουν αλλά επηρεάζονται απο το αύριο και την αγορά εργασίας, λές και τα λοιπά επαγγέλματα προσφέρουν εγγυήσεις στην κατάσταση που βρίσκεται η αγορά των τελευταίων χρόνων!
γ) την πολυδιάσπαση της τεχνικής εκπαίδευσης σε επίπεδα εκπαίδευσης, τύπους σχολείων, κ.λ.π. που δεν πιστεύω ότι εξυπηρετούν ουσιαστικά τον μαθητή και τις γνώσεις που θα πρέπει να τον βοηθήσουμε να αποκτήσει ώστε μετά να σταθεί στα πόδια του και να προχωρήσει στην ζωή του!
Τέλος να επισημάνω και εγώ ότι αν δεν δοθούν χρήματα στην οργάνωση της τεχνικής εκπαίδευσης ολα αυτά που σημειώνουμε εδώ και αλλού και που συζητούμε στις παρέες και στις εργασίες μας τότε θα είναι δώρο άδωρο και μόνο για τους τύπους & χωρίς ουσία!
Ευχαριστώ για το βήμα και ελπίζω να βρώ ανταπόκριση.
Β. ΤΣΟΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
ΤΕΧΝ. ΠΟΛ. ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
(Με συνειδητή επιλογή επαγγέλματος απο το επίπεδο του Λυκείου καθώς αποφοίτησα απο ΤΕΛ - ειδικότητα Σχεδιαστών
και ρομαντική υποστηρίκτρια της "κλασσικής" τέχνης των μαστόρων και των σχεδιαστών μιας άλλης εποχής της πατρίδας μας, που εκτός απο την εργασία για τον επιούσιο αποδίδαν έργα και κατασκευές στο περιβάλλον που το σέβονταν και το τιμούσαν,
αλλά και απο τους ανθρώπους με όρεξη & υποχρέωση να μεταφέρουν τις όποιες γνώσεις τους στην πορεία της επαγγελματικής σταδιοδρομίας τους σε νεότερους και στους μαθητές τους!)
Θα ήθελα να προσθέσω τις παρατηρήσεις μου που αφορούν: α) το όριο ηλικίας των μαθητών στα εσπερινά ΕΠΑΛ που θα έπρεπε να είναι "ανοιχτό" ή τουλάχιστον στα 18 αν θέλουμε να τηρήσουμε τα προσχήματα για την εργασία των ανηλίκων αν και η περίοδος που διανύουμε τώρα δεν έχει τέτοιες ευαισθησίες! β) τον τομέα των Δομικών Έργων που αντί να στηριχθεί και να διευρυνθεί καθώς είναι απο τους σημαντικότερους τομείς της οικονομίας αλλά και της ιστορίας των τεχνών στην χώρα μας, αντιλαμβάνομαι ότι "μπήκε" στο σχέδιο νόμου τελευταία στιγμή και με πρόχειρο τρόπο (εμφανιζόταν στο σχ. νόμου & όχι στον πίνακα με τα επαγγέλματα και τα επίπεδα εκπαίδευσης! - διορθώθηκε την επόμενη μέρα μετά απο υποδείξεις!) έτσι για να βγεί η ηθική υποχρέωση (;) Δημοσιεύτηκε σε γνωστό site ένα αρκετά ενδιαφέρον άρθρο για τον βασανισμένο τομέα μας, και πιστεύω ότι θα υπάρχουν και άλλοι ρομαντικοί "εκτός εμού" που θέλουν να τον στηρίξουν ουσιαστικά βοηθώντας μαθητές που μπορεί να θέλουν να τον επιλέξουν αλλά επηρεάζονται απο το αύριο και την αγορά εργασίας, λές και τα λοιπά επαγγέλματα προσφέρουν εγγυήσεις στην κατάσταση που βρίσκεται η αγορά των τελευταίων χρόνων! γ) την πολυδιάσπαση της τεχνικής εκπαίδευσης σε επίπεδα εκπαίδευσης, τύπους σχολείων, κ.λ.π. που δεν πιστεύω ότι εξυπηρετούν ουσιαστικά τον μαθητή και τις γνώσεις που θα πρέπει να τον βοηθήσουμε να αποκτήσει ώστε μετά να σταθεί στα πόδια του και να προχωρήσει στην ζωή του! Τέλος να επισημάνω και εγώ ότι αν δεν δοθούν χρήματα στην οργάνωση της τεχνικής εκπαίδευσης ολα αυτά που σημειώνουμε εδώ και αλλού και που συζητούμε στις παρέες και στις εργασίες μας τότε θα είναι δώρο άδωρο και μόνο για τους τύπους & χωρίς ουσία! Ευχαριστώ για το βήμα και ελπίζω να βρώ ανταπόκριση. Β. ΤΣΟΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΤΕΧΝ. ΠΟΛ. ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ (Με συνειδητή επιλογή επαγγέλματος απο το επίπεδο του Λυκείου καθώς αποφοίτησα απο ΤΕΛ - ειδικότητα Σχεδιαστών και ρομαντική υποστηρίκτρια της "κλασσικής" τέχνης των μαστόρων και των σχεδιαστών μιας άλλης εποχής της πατρίδας μας, που εκτός απο την εργασία για τον επιούσιο αποδίδαν έργα και κατασκευές στο περιβάλλον που το σέβονταν και το τιμούσαν, αλλά και απο τους ανθρώπους με όρεξη & υποχρέωση να μεταφέρουν τις όποιες γνώσεις τους στην πορεία της επαγγελματικής σταδιοδρομίας τους σε νεότερους και στους μαθητές τους!)