Επίσης θα ήθελα να παραθέσω ενωμένες δύο δημοσιεύσεις με ενδιαφέροντες συνδέσμους:
«Το μάθημα της Πληροφορικής θα έπρεπε να είναι βασικό σε όλες τις τάξεις του Λυκείου, και ειδικής βαρύτητας για τις δεκάδες σχολές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που σχετίζονται με αυτό.
Αυτό άλλωστε προτάσσεται και από την:
Κοινωνία (4ο μάθημα στην προτίμηση των πολιτών σύμφωνα με δημοσκόπηση για λογαριασμό του Υπουργείου Παιδείας https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CC0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.minedu.gov.gr%2Fpublications%2Fdocs2011%2FParousiash_Ereunas_Paideias_Lykeio.ppt&ei=-Tz6UdjQOYTgOoWLgGA&usg=AFQjCNHCAtBa9WY3HG-3cMxlxvt_1p0d6g&bvm=bv.50165853%2Cd.ZWU )
Ευρωπαϊκή Ένωση (“Χρειάζεται μεγαλύτερη έμφαση στην πληροφορική και τις επιχειρηματικές δεξιότητες στα σχολεία” http://europa.eu/rapid/press-release_IP-12-1224_el.htm )
Λογική (Στις πρώτες θέσεις τα επαγγέλματα που σχετίζονται με την Πληροφορική στην αγορά εργασίας: http://www.forbes.com/fdc/welcome_mjx.shtml )
Ανδρέας Φαρμακόρης»
«Ελπίζω όσοι σχεδιάζετε το νέο λύκειο να λάβετε σοβαρά υπόψη σας τα παρακάτω:
1) Τις θέσεις για το Νέο Λύκειο τις οποίες παρέδωσαν στον υπ. Παιδείας οι Σχολικοί Σύμβουλοι Πληροφορικής
2) Τις θέσεις των επιμορφωτών πληροφορικής β’ επιπέδου σχετικά με το σχέδιο του Γενικού και Τεχνολογικού Λυκείου
3) Το άρθρο «Η Πληροφορική στο Σχολείο: Ενα μάθημα σε κίνδυνο;» του Βασίλη Δαγδιλέλη πανεπιστημιακού
4) Το άρθρο που υπογράφουν γνωστοί πανεπιστημιακοί για την Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο
5) Την έκθεση με τίτλο «Informatics education:
Europe cannot afford to miss the boat»
Θεόδωρος Γούτας»
Επίσης θα ήθελα να παραθέσω ενωμένες δύο δημοσιεύσεις με ενδιαφέροντες συνδέσμους: «Το μάθημα της Πληροφορικής θα έπρεπε να είναι βασικό σε όλες τις τάξεις του Λυκείου, και ειδικής βαρύτητας για τις δεκάδες σχολές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που σχετίζονται με αυτό. Αυτό άλλωστε προτάσσεται και από την: Κοινωνία (4ο μάθημα στην προτίμηση των πολιτών σύμφωνα με δημοσκόπηση για λογαριασμό του Υπουργείου Παιδείας https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CC0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.minedu.gov.gr%2Fpublications%2Fdocs2011%2FParousiash_Ereunas_Paideias_Lykeio.ppt&ei=-Tz6UdjQOYTgOoWLgGA&usg=AFQjCNHCAtBa9WY3HG-3cMxlxvt_1p0d6g&bvm=bv.50165853%2Cd.ZWU ) Ευρωπαϊκή Ένωση (“Χρειάζεται μεγαλύτερη έμφαση στην πληροφορική και τις επιχειρηματικές δεξιότητες στα σχολεία” http://europa.eu/rapid/press-release_IP-12-1224_el.htm ) Λογική (Στις πρώτες θέσεις τα επαγγέλματα που σχετίζονται με την Πληροφορική στην αγορά εργασίας: http://www.forbes.com/fdc/welcome_mjx.shtml ) Ανδρέας Φαρμακόρης» «Ελπίζω όσοι σχεδιάζετε το νέο λύκειο να λάβετε σοβαρά υπόψη σας τα παρακάτω: 1) Τις θέσεις για το Νέο Λύκειο τις οποίες παρέδωσαν στον υπ. Παιδείας οι Σχολικοί Σύμβουλοι Πληροφορικής 2) Τις θέσεις των επιμορφωτών πληροφορικής β’ επιπέδου σχετικά με το σχέδιο του Γενικού και Τεχνολογικού Λυκείου 3) Το άρθρο «Η Πληροφορική στο Σχολείο: Ενα μάθημα σε κίνδυνο;» του Βασίλη Δαγδιλέλη πανεπιστημιακού 4) Το άρθρο που υπογράφουν γνωστοί πανεπιστημιακοί για την Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο 5) Την έκθεση με τίτλο «Informatics education: Europe cannot afford to miss the boat» Θεόδωρος Γούτας»