Κάποιοι κύριοι (όπως ο Γ.Μ.) αγανακτισμένοι με την πληροφορική δεν βλέπουν καθόλου θετικά αλλά μόνο αρνητικά.
Θυμούνται τάχαμου που το παιδί τους έλεγε "περάσαμε βαρετά στην πληροφορική στο FB" και άλλα τέτοια, όχι ανοίγοντας τη συζήτηση για την αξιολόγηση των καθηγητών, αλλά σπιλώνοντας ένα ολόκληρο κλάδο. Και κάποιοι στο Γυμνάσιο είχαν μαθηματικό που μίλαγε για το ποδόσφαιρο τα 2/3 του μαθήματος και έκανε μάθημα τα τελευταία 5 λεπτά και φιλόλογο που στην ιστορία έλεγε ανέκδοτα και 10 λεπτά πριν το κουδούνι παρέδιδε και 2 σελίδες. Όμως δεν μπορεί να κατηγορείται ένας κλάδος για κάποιο κακό εκπρόσωπό του.
Το Λύκειο έχει διπλό ρόλο. Να προετοιμάσει τον έφηβο για την ζωή του με γενικές γνώσεις και να τον βοηθήσει να αντιληφθεί τι σημαίνει κάθε επιστήμη ώστε να επιλέξει σοφά τί θέλει να σπουδάσει (αν το επιλέξει)
Έτσι πρέπει να έχει ΟΣΕΣ περισσότερες επιστήμες μπορεί στοχεύοντας στη γενική παιδεία, με μικρή και επιλεγμένη ύλη όπου χρειάζεται και εκτενή όπου πρέπει. Άρα μπορεί να συνυπάρξει και η πληροφορική στο Λύκειο με τις άλλες επιστήμες. με Γενικό μάθημα 2 ωρών στην Α’ και Β’ και ΑΕΠΠ στην Γ’. Εξάλλου αυτό δεν έχει κόστος αφού οι ώρες υπήρχαν, απλά το επιλεγόμενο στην Α' Λυκείου να γίνει γενικής παιδείας, οι ώρες της Τεχνολογίας επικοινωνιών στη Β’ Λυκείου μπορούν να δοθούν σε μάθημα Πληροφορικής Γενικής Παιδείας και στην Γ Λυκείου οι ώρες ΑΕΠΠ υπάρχουν.
Όσο για την καταδίκη της Πληροφορικής για τα greeklish τί να πεις. Η χρήση συσκευών και οι ομάδες που ανταλλάσουν μηνύματα τα βρήκε, δεν τα θεμελίωσε καμία επιστήμη Πληροφορικής (άγνοια του κυρίου). Εξάλλου φταίει η Πληροφορική αν όλοι οι γονείς παίρνουν κινητά, tablet από μικρές ηλικίες στα παιδιά ή αν τα αφήνουν σπίτι να ασχολούνται με τον υπολογιστή υπερβολικά πολλές ώρες επειδή έτσι λείπουν ή ησυχάζουν ότι το παιδί είναι ασφαλές και εκείνοι ασχολούνται με κάτι άλλο;
Λάθος δικό τους δε φταίει η Πληροφορική. Πού είναι το "παν μέτρον άριστον" στην Παιδεία αυτών των γονιών; Καλά το έμαθαν σχολείο , γιατί δεν το εφάρμοσαν στα Παιδιά τους; Ά ξέχασα και πάλι η Πληροφορική φταίει
Κάποιοι κύριοι (όπως ο Γ.Μ.) αγανακτισμένοι με την πληροφορική δεν βλέπουν καθόλου θετικά αλλά μόνο αρνητικά. Θυμούνται τάχαμου που το παιδί τους έλεγε "περάσαμε βαρετά στην πληροφορική στο FB" και άλλα τέτοια, όχι ανοίγοντας τη συζήτηση για την αξιολόγηση των καθηγητών, αλλά σπιλώνοντας ένα ολόκληρο κλάδο. Και κάποιοι στο Γυμνάσιο είχαν μαθηματικό που μίλαγε για το ποδόσφαιρο τα 2/3 του μαθήματος και έκανε μάθημα τα τελευταία 5 λεπτά και φιλόλογο που στην ιστορία έλεγε ανέκδοτα και 10 λεπτά πριν το κουδούνι παρέδιδε και 2 σελίδες. Όμως δεν μπορεί να κατηγορείται ένας κλάδος για κάποιο κακό εκπρόσωπό του. Το Λύκειο έχει διπλό ρόλο. Να προετοιμάσει τον έφηβο για την ζωή του με γενικές γνώσεις και να τον βοηθήσει να αντιληφθεί τι σημαίνει κάθε επιστήμη ώστε να επιλέξει σοφά τί θέλει να σπουδάσει (αν το επιλέξει) Έτσι πρέπει να έχει ΟΣΕΣ περισσότερες επιστήμες μπορεί στοχεύοντας στη γενική παιδεία, με μικρή και επιλεγμένη ύλη όπου χρειάζεται και εκτενή όπου πρέπει. Άρα μπορεί να συνυπάρξει και η πληροφορική στο Λύκειο με τις άλλες επιστήμες. με Γενικό μάθημα 2 ωρών στην Α’ και Β’ και ΑΕΠΠ στην Γ’. Εξάλλου αυτό δεν έχει κόστος αφού οι ώρες υπήρχαν, απλά το επιλεγόμενο στην Α' Λυκείου να γίνει γενικής παιδείας, οι ώρες της Τεχνολογίας επικοινωνιών στη Β’ Λυκείου μπορούν να δοθούν σε μάθημα Πληροφορικής Γενικής Παιδείας και στην Γ Λυκείου οι ώρες ΑΕΠΠ υπάρχουν. Όσο για την καταδίκη της Πληροφορικής για τα greeklish τί να πεις. Η χρήση συσκευών και οι ομάδες που ανταλλάσουν μηνύματα τα βρήκε, δεν τα θεμελίωσε καμία επιστήμη Πληροφορικής (άγνοια του κυρίου). Εξάλλου φταίει η Πληροφορική αν όλοι οι γονείς παίρνουν κινητά, tablet από μικρές ηλικίες στα παιδιά ή αν τα αφήνουν σπίτι να ασχολούνται με τον υπολογιστή υπερβολικά πολλές ώρες επειδή έτσι λείπουν ή ησυχάζουν ότι το παιδί είναι ασφαλές και εκείνοι ασχολούνται με κάτι άλλο; Λάθος δικό τους δε φταίει η Πληροφορική. Πού είναι το "παν μέτρον άριστον" στην Παιδεία αυτών των γονιών; Καλά το έμαθαν σχολείο , γιατί δεν το εφάρμοσαν στα Παιδιά τους; Ά ξέχασα και πάλι η Πληροφορική φταίει